Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
god morgon! :)
är du här idag yrvädret??
*hålla tummen lindha*
Japp, jag är här nu! Nu när man ÄNTLIGEN kommer in på sidan!
Lindha - håller tummarna jag med
Var nere på stan igår och tittade på papper för inbjudan - är klara över vad vi ska ha nu iallafall! Känns bra. Så nu är det bara att vänta på löningen så man kan gå och handla!
hej hej hallå :)
skönt att ha bestämt sig kan jag tänka :)
188 dagar kvar nu :D
Förresten - måste ju avlägga rapport!
För er som svårligen har undgått att jag började med GI-metoden förra söndagen, så har jag hållt på en vecka nu. Fast det har ju knappast kännts som jag går på diet. Har varit mätt hela veckan och igår delade jag och TOmas på en fläskfilé, med hemmagjord bearneissås och grekisk sallad (med mycket fetaost och oliver).
Så idag - moment of truth - ställde jag mig på vågen och tog fram måttbandet. 3(!!!) kg borta!! + 4,5 cm i midjan, 1 cm på stussen och 3 cm på låren! Det bästa var att jag krymt på de bästa ställena - brösten har jag behållt! (Till Tomas stora glädje
)
Så nu går jag vidare in i andra veckan, fortsätter det så här, kommer jag ha nått mitt mål på 5 veckor!
Hm, jag vet inte hur många dagar det är kvar - undviker numera att hålla räkningen. Få bara panik och blir superstressad över allt jag tänkt göra men inte hunnit. Hm, kanske ska skicka iväg ett mail till Kungsbacka värdshus idag...
vad kul yrvädret!
*avundsjuk* :)
Tack så mycket, Princess!
Inte behöver du vara avundssjuk!
jo.. jag har ju inte tappat så mkt på två veckor ens.. men men
e glad för din skull iaf :)
inte behöver du känna dig stressad! det e ju 9 månader kvar!
Jag menar ju det! Jag har bara 9 månader kvar! Igår hade jag 12 månader på mig, och idag helt plötsligt är det bara 9 kvar!!! *hypotetiskt sett*