• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • ninni7805

haha näää precis.. kommer fler fester ;)
    kul med ett årskalas för er del! blir hon så stor redan?!

• Trollvinter

Vad roligt att det blir fika den 31:a!! vilken tid? Jag har bil och plats för tre till... måste bara skjutsa hem Viktor innan fikan (men det är inte så långt!)

• Trollvinter

Grattis Lindha förresten till att du bestämt dig! Den var verkligegn jättesnygg den klänningen !!!

• Princessdiamond

min klänning e nu klar och skall skeppas :) *nervös*

• Vårbrud -06

Sitter här och skruvar mig på stolen... jag skall prata på ett stormöte senare idag och känner mig väldigt nervös. Det brukar bli bra men jag tror knappt att jag kan äta just nu... hjääääälp.... hemskt....

• Princessdiamond

vårbrud..
    e du lika nervös som jag inför att stå i kyrkan och prata?? ;) *ooooooont i magen*

• Vårbrud -06

Nej inte alls faktiskt, men att prata på jobbet känns inte kul. När jag skall låta övertygande och proffsig. Det är ju tänkt att jag skall vara en förebild för andra. då är det jobbigt att bli röd och stamma fram något...

• ninni7805

vårbrud:
    usch då!! förstår hur du känner det.. hatar oxå att prata inför folk så där.. speciellt inom jobbet! men du ska se att det kommer gå superbra! *håller tummarna* :)

princess:
    åhhhhhh va kul att klänningen äntligen är på väg!!! så nyfiken om den blir så fin som vi tror! men det är väl klart att den blir har du fått se bilder på den klar?

• Princessdiamond

neeeeej, jag har ju inte det.. hoppas att de tagit kort och skickar idag :)
    jag tror nog att den är superfin! men det jag oroar mig för e ju att den inte passar på mig.. att den inte är riktigt min stil när den väl kommer på.. eller att man ser ut som tre ladugårdsdörrar ist för två.. ;)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2