• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Lindha

Måndagar och fredagar är dom enda vardagskvällarna i veckan som jag är hemma. Så fredagarna känns rätt "heliga". Dom är vikta åt Idol och mys i soffan . ;)

Oki nu bestämmer jag då ;), fika hemma hos mig i Älvängen måndag den 31:e oktober kl 17! Eller är det för tidigt?

• Lindha

Det går en 600-buss från Nils Ericsons terminalen kl 16.40 och den är framme 17.03. Sen tar det ca 5 min att gå hit.

• majbruttan

Vårbrud - du hade bil va'? Jag har oxå bil. Kanske kan ordna med samåkning?!

• Vårbrud -06

Jag slutar kl 16,45 så mig passar det bättre 17.30 ca.

Vart bor du majbruttan? Jag bor i Lunden. Vi kan ju se hur många det är som vill åka bil, annars kan vi ju åka ihop kanske?

• Vårbrud -06

Föresten, jag har massa mattidningar hemma som jag inte tänkt flytta med mig. Ca 15st. Är det någon av er som gillar att laga mat så tar jag gärna med dem till er.

• Princessdiamond

jag är jätteintresserad av tidningarna.. men eftersom jag inte kommer med så.. jaja
    om du inte kan tänka dig att hålla dem till nästa fika iaf då ;)

• Lindha

Då säger vi 17.30 den 31:e då istället. Hoppas att du inte blir för besviken Princess. Men som sagt så är det ju svårt att få till en dag då ALLA kan.

• Vårbrud -06

Fast vid nästa fika har jag redan flyttat. Du får gärna komma förbi någon kväll så har jag dem åt dig! Om ni är ute och kör en sväng med bilen.

• Lindha

Ja så nästa fika efter den 31:e blir inflyttningsfika hos dig Vårbrud ;)

• Princessdiamond

jo, klart jag e besviken.. men men..

njae, vi e inte ute och kör på kvällarna eftersom vi jobbar då.. jaja..

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2