Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha
Jättefina allihopa, men jag tyckte nr två, den tvådelade satt väldigt fint på dig. Vacker överdel som gör så att midjan ser perfekt ut.
Lindha
Håller med Vårbrud - Johans favorit = sk-tsnygg!
Vårbrud - tack så mycket för komplimangen! Men det är väl snarare så att jag känner mig "tung" i kroppen. Jag trivs inte med det. Drabbades av sambosyndromet när jag träffade Tomas och har under de senaste fyra åren gått upp typ 10 kg. Dessa kilon ska bort, bort, bort! Fast det är skönt när man har vänner som stöttar en!
Förresten - jag kan nog inte heller komma på fikan om vi har den den 24:e - kommer att vara en hektisk vecka på jobbet, så jag hinner nog bara med jobb, mat och sömn då...
Tycker att den 31:a låter bättre....
svårt det där lindha..
köpte nya bröllopsmagasinet som kom ut idag och det var hur mkt bilder som helst på supersnygga klänningar.. mkt som lockade kan jag säga :)
Lindha - jag tycker alla är fina. Håller kvar vid att Forever yours (gammal bild) är bäst. fast av de nya bilderna gillade jag den du gillade (fast i ivory)
Fick mail från Eironora idag oxå. ca 6400:- ska hon ha för att sy upp "min" klänning. Hmm... vet inte riktigt...
har sagt det förut och säger det igen..
cinderella!!
Jag vet Princess men jag vill inte beställa via nätet. Jag vill kunna prova min klänning innan jag köper den. Har insett att många ser fina ut på galgen men helt annorlunda på. Vågar inte ta risken att stå där i april utan klänning. Men som sagt jag är ju kanske speciell
Oj förlåt det där lät kanske lite surt. Inte alls min mening! Jag är trött, får skylla på det! :)
Vi får väl ta en fika till den 31:e. Ett litet uppsamlingsheat. =) Då vill jag se massor av injudningskort. Få lite tips.
Godnatt