• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Princessdiamond

usch å fy tusan..
    u har jag varit jätteduktig med maten och inte ätit godis på hela veckan.. å så nu när det äntligen e helg å jag ska äta godis så smakar det f*n knappt gott.. *sucka*

• Vårbrud -06

Princessdiamond

Va duktig du är.. jag har frossat varje dag... känner mig verkligen inte bra alls. igår åt jag en snickers, en kexchoklad och en tvix... jag hade nog kunnat äta tre till om jag inte hade försökt stoppa någonstans... usch har ingen botten när det gäller choklad...

• Princessdiamond

jag e likadan..
    men nu har jag gett mig sjutton på det..
    har gått ner ett kilo ca denna veckan och ska ner MINST 3 kilo till.. helst ännu mer.. och förhoppningsvis e det inte omöjligt..

trist bara när man e duktig och belöningen inte ger någon glädje..
    jaja.. åt lite ostbågar och potatisskruvar.. det smakade bättre iaf :)

• Lindha

Jag är oxå en sån där obotlig gottegris. När jag jobbade hade vi alltid en godispåse framme i kassan. Nu har jag väl blivit lite bättre, men det är ändå godis ganska mycket oftare än på helgen. Är GRYMT imponerad av dig Princess som har sån självdiciplin. Önskar att jag oxå hade det. Men jag och Trollvinter går ju iaf på Friskis & Svettis ibland. :)

• Princessdiamond

ojojoj.. bli inte alltför impade..
    jag menar ni har ju sett mig.. det är ganska många kilo för mkt.. och hade jag haft sån självdiciplin hade jag inte sett ut så här..

men jag har mina tillfällen när jag e duktig.. tyvärr går man ju upp alla kilona igen när man inte är lika duktig längre.. ;)

men tack, verkligen (!) för era fina ord :)

• Princessdiamond

vad gör ni tjejer??

mina bröllopsmardrömmar har börjat ta fart ordentligt nu..
    ojojoj..

• Trollvinter

Har varit ute i trädgården och varit duktig hela dagen! Har hjälp av m2bs bror och flickvän - jättebra !

Hua, med mardrömmar... vad drömmer du om princess? Jag har ännu inte haft några värre drömmar (hoppas jag slipper).

Nu är det dags att börja med lite god mat!!

• Princessdiamond

typ att det är dagen innan och jag har vare sig bukett eller någon som kan göra håret.. å massa sånt :)

• Lindha

Vi kommer kunna sänka vår budget med ytterligare 3000kr. :) Min granne kommer göra min uppsättning och hennes 13-åriga dotter sminket. :) Tjoho! Gratis är gott!

• yrvädret

Hehe, jojo bröllopsmardrömmar har vi inte sett det sista av, kan tänka...

Har precis vaknat - hade en helt underbar kväll igår. Vi firade vår fyra-årsdag/tvååriga förlovningsdag. Vi började med att dricka god (äkta) champagne hemma innan vi åkte vidare ned på stan. Vi skulle äta middag på restaurang Frågetecknet, men innan dess hade Tomas en liten överraskning. Vi åkte nämligen upp i Gothia Towers till Skybar och tog en liten drink innan vi gick vidare. Självklart åkte vi panorama-hissen upp. Det var en cool upplevelse Sedan gick vi till restaurangen där vi åt en mycket god trerätters med gott vin till. (Vid det här lagen var jag lagom lullig om man säger så... av någon konstig anledning så täl jag inte lika mycket alkohol som jag gjorde under studenttiden ) Jag åt en supergod Scampi Diavola till förrätt, blodig tournedos till huvudrätt och tiramisu till efterrätt + en dubbel espresso... mmmmm *slurp*. När vi ätit gick vi vidare till The flying Scotsman och tog ytterligare drink. Och hör och häpna - det är första gången jag verkligen går ut i Göteborg, men f-n vad killarna är på här! Under den tiden vi var på puben hade jag två killar som försökte stöta på mig - ni kan ju gissa hur det gick Men trots nobben, så var de riktigt artiga, en kille bad t.o.m om ursäkt till Tomas för att han hade stött på hans tjej! Detta fenomen förekommer INTE i varken Norrköping eller Linköping. Där var det en rent personlig förolämpning till en kille som stötte på en, om jag sa att jag hade pojkvän. Sura miner och otrevliga kommentarer. Respekten för ett förhållande är nada. När jag jobbade på studentpuben var det många killar som kom fram och försökte, och när jag sa att jag var upptagen så fick jag till svar "ja men vad har det med saken att göra, mig gör det inget" På fullt allvar! - och så blev de skitsura när jag sa nej. Precis som om killen var guds gåva till kvinnan och ingen kan motstå! Snacka om desillusionerad...

Nåja, vi hade en helt underbar kväll, jättehärlig! Får se vad vi ska hitta på nästa år

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2