Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Vild är ett ganska snällt ord i sammanhanget ;)
tänker inte säga emot ;):D
hon var minst sagt livlig sist.. men hon e ju alldeles underbar, så vad gör det? :)
princess
och du vill inte ha barn... *retas*
När är det dags för en after work, tjejer??
måste bara "skryta" lite: vi har precis kommit in från ett joggingpass :) sååå trött nu.. så nu vankas det te och macka innan sängdags..
känns faktiskt att det går bättre o bättre med löpningen! kan ta ut stegen mer och det går snabbare :) stolt ;)
Inte var du väl ute vid midnatt och sprang, ninni???
Lät som en jättegod buffé, lindha! Är tyvärr inte inne i buffé-svängen så jag kan inte komma på något som saknas. Kanske ett fruktfat? Förresten - krya på dej och hoppas du mår bättre idag
Är lite krasslig idag Ont i halsen och känner mig allmänt mosig... Jag som ska åka till Prag i morgon!
ja, och här hemma är vi förkylda.. *suck*
200 dagar kvar!
då har vi 214 kvar
:D
så nu börjar nedräkningen ;)
och jag har dessutom tagit tag i mina matvanor och varit jätteduktig i snart en vecka.. det e en bra start! har ju 6,5 månader kvar på mig att sköta det ännu bätre :)