Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Annars, minik så ska jag gå ENSAM (bra va' Lindha ) och träna!
Väntar fortfarande på ett svarsmail från prästen...
Gulle er tjejer :) tack snälla för era kramar och uppmuntrande ord..
jag vet att allt löser sig till slut, men just nu känns det lite pest.........
majbruttan:
duktig du är som går och tränar själv!! stolt över dig me ;) jag tänkte gå ut en långpromenad nu för att få lite träning jag me...
Princessdiamond,
tycker att du ska unna dig något extra just bara därför att du ligger så bra till i planeringen.
Jag var på NK idag och tittade på skor från Rizzo. Men jag lyckades med konststycket att inte köpa något, vill ha två par skor till den stora dagen men jag vet inte hur jag ska kunna motivera vare sig för mig själv eller för sambon att köpa två par skor som dessutom kostar 2995:-/st.
Ger majbruttan en stor eloge för hennes målmedvetenhet.....
Själv så skulle jag också behöva träna men har lite "dålig" om tid nu,*skäms* för min extremt dåliga ursäkt *ler*
faktum är att jag unnat mig ovanligt mkt denna månaden.. lite småprylar här och där.. och ändå har jag pengar kvar (å jag har alltså inhandlat maten å allt det..)
jag vet inte hur jag har lyckats.. men det känns bra! så har jag lite över i slutet på månaden (alltså nästa månad såklart ;)) så ska jag försöka betala av lite skulder :)
hmm, det va inga billiga skor!
mina kostade 200 kr! :D
www.rizzo.se/dam/&id=70
www.rizzo.se/dam/&id=72
Ooppps, tryckte lite fort där..
Princessdiamond, har inte tittat på skor något innan men så fick jag ett tips i någon annan tråd och blev helt "såld" ska givetvis efterforska lite mer vad gäller skor..:)
det tycker jag ;)
var har yrvädret tagit vägen?? har varit väldigt tyst ett tag nu..
fick ni en mysig kväll i måndags??