Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Så - då var prästen (ninni, det är Rune) tillfrågad. Hoppas att han svarar snart och att han vill o kan... Han har ju jobbat i "vår" kyrka förut så jag hoppas att han inte bytte kyrka för att det fanns några oenigheter. Då kanske han inte vill komma tillbax... Jag håller tummarna!
Skall försöka leta upp en länk till sidan där det finns en bild på klänningen. Lägger ut den senare idag om jag lyckas.
Skall sy klänningen själv, det var ett tag sedan jag sydde något. Men min mamma kommer att få hjälpa mig lite.
Julia och Emilia tycker att det är jätte kul att få vara brudnäbbar. De vill absolut få gå först in i kyrkan och Emilia vill sjunga. Men det blir nog inte hon som skall sjunga i kyrkan. Hon vill sjunga blinka lilla stjärna eller någon annan sång från dagis.
Lindha, guuu vad duktigt du är som tränar. Själv hoppas jag att jag inte blir allt för stor nu som gravid och sedan hoppas jag att jag hinner träna lite efter bebisen kommit och fram till bröllop/dop.
Här är länken till mönstret på klänningen som jag skall sy.
store.sewingtoday.com/cgi-bin/voguepatterns/shop.cgi&TI=20003&page=5
Men jag skall ha den utan ärm och utan spets. Så den skall vara som modell B. Fast den finns det ju inget foto på.
Vad skall ni har för klänningar? Någon som har bild?
Den var ju jättefiiin, coco!! Man ska du ha kvar släpet då?? Vad är det för typ av tyg du har köpt??
Majbruttan
Skall ha själva överdelen i vitt thaisiden med vita broderade pärlor på och själva kjoldelen i vitt thaisiden och jag skall ha släpet också. Tycker att det är fint med släp.
www.tartdecor.se/default.asp
Till er med havstema...
Hmmm... blev nåt fel. Testar igen!
www.tartdecor.se klicka på "dina bästa tårtbilder" och sen är det näst längst ner till höger...
coco
åhh, den va ju så fin! tyckte om den som den va på bilden!! sällan man kan hitta sådana klassiska klänningar som är precis lagom..
ni känner ingen som vill köpa en peugeot 206 gti?? ;)
Årsmodell, färg och pris?