• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • MiNik19/8

Ska till landet i helgen men jag jag önskar er alla en trevlig helg så hörs vi på söndag el måndag. Pyssla om er själva och era blivande män.........;)

• Lindha

Vårbrud: Vi tyckte att Egil var jättebra. Lättsam och rolig. Men han pratar norska med nån dialekt så man förstod inte allt han sa. :)
    När han var här på dopsamtal så satt han uppe i vår soffa och sjöng. (För att vi skulle veta vilken psalm vi ville ha) :)

• Vårbrud -06

Jag tyckte Egil lät lite mysig. Har hört gott om honom innan. Bryter han på norska tror jag att han låter lite mysig och snäll.

MiNik19/8
    Trevlig helg på dig med...

• Lindha

Han var jättetrevlig Vårbrud. Men vi hade lite svårt att förstå vad han sa ibland när vi satt här och pratade. Vi svarade på fel saker och så. ;) Men i kyrkan var han kanon! Rolig och lättsam. Har inte träffat dom andra så dom vet jag inget om.

• Princessdiamond

var e alla idag då?? ;)

• Millo

hej alla
    hur har ni tänkt med musiken på festen?
    är det nå´n som ska anlita nå´t coverband el trubadurer?

• Princessdiamond

hur har helgen varit tjejer??

har föräldrarna här och ska snart äta middag.. så åker de väl strax efter..
    har varit trevligt iaf :)

• Princessdiamond

202 dagar kvar..

• yrvädret

Helgen har varit bra. Mor och far var här, kom i torsdags och åkte hem nu på förmiddagen. I fredags åkte vi ned och tittade på lokalen igen - så att mamma och pappa skulle få se den, åkte sedan vidare till Tjolöholm för att titta där. Igår åkte vi ut till S:t Birgittas kapell - tyvärr öste det ju ner så Göteborg visade sig inte från sin bästa sida. Men det var jättekul!

Sedan han vi klara ut endel grejer kring bröllopet. När det gällde min bror och hans hund, så upplevde mamma och pappa det på samma sätt som jag och Tomas. Med andra ord kommer husdjur förbli objudna till bröllopet med tillhörande fest. Sedan insisterade päronen att få bidra till brudklänningen - så nu slipper vi den kostnaden. Dessutom så har vi en skuld till dem på några tusenlappar som vi tänkt betala lite senare i höst - som de nu vägrar höra talas om. Helt plötsligt har vi fått ett antal tusen direkt ned i bröllopsbudgeten. Det känns otroligt härligt. Nu kan vi äntligen dra igång att köpa in och boka till bröllopet - något som har känts väldigt avlägset.

Så jo, min helg har varit mycket bra

Och förresten, mor och far gillade både festlokal och kyrka på direkten!

• Princessdiamond

vad härligt yrvädret! glad för din skull!

här är det fortfarande dödläge.. finns inget mer att planera just nu.. om ett par veckor ska vi ringa prästen, och sen ska jag kolla vad som gäller med kantorn och så börjar det närma sig att skicka utt ett par av inbjudningarna ;)
    men som sagt.. det e ju ca 3 veckor fram i tiden..

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2