Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Oj oj jag börjar få lite panik nu... "bara" 202 dagar kvar! Jag har inte hittat min klänning, ingen ring, inte gjort några klara prover på inbjudningarna, sen ska alla inbjudningar göras och skickas ut.... listan kan göras lång på allt som är kvar. :)
Lindha
Om jag är nästintill panikslagen för vårt kommande bröllop, så kan jag bara gissa hur du känner dig. Du ska ju faktiskt gifta dig tre månader före mig.... (har jag gjort dig ännu mer panikslagen nu??)
Yrvädret! Tack för den du! ;)
Idag ska vi iaf träffa Ciprian. Spännande!
behöver ni en bröllopsplanerare tjejer?? ;)
det e bara att ge mig lite lön så fixar jag allt :D
Ta det lite lugnt, inget blir bättre än att ni stressar upp er. Det blir kanske bara sämre beslut mm. Det är faktiskt väldigt länge kvar till 22 april, ni kommer att hinna hitta ring, skriva inbjudningar och skicka ut dem. Ni kommer inte ha något att göra nästa år om ni skall försöka hinna färdigt med allt nu i höst. Det är väl bra om ni har lokal, kyrka bokad. Eventuellt maten fixad, resten ordnar sig ändå.
Millo:
vi tänkte först ha ett liveband som spelade till dansen, men sen drogs budgeten hårdare så vi har inte råd med det längre tyvärr :( så det får bli den trevliga cdspelaren (eller datorn....) som får fixa musiken istället :)
Lindha:
du är inte ensam om att ha lite panik inför allt!!!! jag känner oxå att det börjar bli tajt om tid till själva vigseln och allt som ska fixas tills dess.. vi kanske skulle ta en ringtur i staden ngn dag???? kanske ta en tur till lite guldsmeder? vad sägs om det?
ja just det ja: har du fått pris från mias catering?? vet att det va länge sen du pratade med henne om det men jag har glömt fråga dig om det... vet du om hon hyr ut serveringspersonla oxå??
m2b tog tag i sin mor i lördags oxå... pratade ut lite grann.. verkar som om dom vill vara med och planera ändå nu.. så förhoppningsvis löser sig allt till slut :)
hur går det för er??
jag har ju som sagt tid över, så nu läser jag böcker ist ;)
älskar att läsa, men känner mig ofta såpass disträ numera att jag inte kan fokusera på boken.. jaja
Är magsjuk! :( Blääää! Tyck synd om mig! ;)
Ninni jodå jag har fått pris från Mia´s. Kommer inte ihåg exakt men det var 130-140:-/person. Detta är vad vi ska ha:
Marinerat kycklingbröst
Marinerad fläskfilé
Rostbiff
Varmrökt lax
Vitlök och dragon sås
Potatisgratäng
Potatissallad
Grönsallad
2 sorter dressing
Skaldjurscheescake
Marinerade champinjoner
Ägghalvor med räkor
Tomatsallad med rödlök, basilika och feta ost
Crustad med skagenröra
Crustad med paprika och oreganokryddad philadelphia
Pastasallad med pesto och fetaost
Brytbröd
Smör
Ost
Hur låter det tycker ni? Något som fattas? Tårtan kommer gå på 14,50:-/bit.
Ojdå! Stackars dig Lindha! Vågar jag gissa på att det inte blir någon träning för din del på onsdag då? Hmm, då blir det svårt för mig att motivera mig igen, men jag MÅSTE gå!!!
Menyn för cateringen låter helt fantastiskt god! Jag kan inte komma på något på rak arm som saknas i alla fall...
nä, det va massa gott, och vilket superpris!!
vill också ha så billig tårta!