Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
usch å fy vad jag e förkyld..
ska ju jobba både idag och imorgon..
funderar på om man skulle gå idag, försöka ta det lugnt och kanske tom ta bort passet imorgon.. har eg inte råd med det.. men klarar inte heller av att göra nästan ngt just nu..
Vi ska ju ha säckpipa i kyrkan och sen på festen ska vi ha några "äldre herrar" som spelar. Den ena av dom spelade på bröllopet vi var på i somras. Så bra! Han fick igång alla under middagen och sen så spelade han musik som alla kunde dansa till. Och vi tyckte att 38oo:- va helt oki för att spela från 17-01. Eller?
Och häst och vagn ska jag bara ha. :)
jodå.. du har nog fått ett bra pris på livemusik!
blääääk
Bläääk????
lindha:
det enda jag tycker va dyrt bland dina saker är hotellrummet... det va lite saftigt i pris enligt mig.. men det beror ju helt o hållet på vad man vill ha ;)
vi har inte bestämt om vi ska sova på hotell natten efter festen än, beror lite på hur mkt pengar vi får ihop ;)
tycker det va rimliga priser på allt annat i din lilla lista.. livemusiken va billig tycker jag! dom vi kollade med skulle ha 5000:- så ni kom ju billigare undan!
vart ska du göra håret??
princess:
lider med dig som är förkyld... aldrig kul att snörvla på jobbet..
bläääk som i extremt förkyld.. ;)
nä, inge kul å jobba när snoret bara rinner.. har torkat ut hela ansiktet med pappar vid det här laget..
Oj kanske ska säga att hotellpriset är för stora sviten 2 nätter. Vi har ju tänkt njuta av bröllopsfesten tills långt in på småtimmarna, så för att riktigt få njuta av att bo på hotell så har vi valt att tillbringa även natten innan där. Vi kommer duka och så på fredagen tillsammans med våra toastmasters, tärna och bestmen. Och sen så kommer vi allihopa äta en god middag på hotellet och sen ska vi bara vara vi två och mysa. ;)
Håret ska jag göra på Studio S i Kungälv där jag klipper mig. Och bilderna har vi tänkt ta vid Bohus fästning och nere vid vattnet.
Vi har fått lite rabatt på musiken eftersom Johan känner den ena av dom som spelar.
lindha:
Ahhhhhhhhaaaa.. det förklarar ju en hel del med hotellet :)
smart att ha både natten före och efter! förmodar att ebba är hos mormor/farmor då?! ;)
hade oxå velat ha häst och vagn.. men vi får väl se vad som händer med det.. finns ju i slottsskogen vet jag ;)
vad säger du om att gå på ringjakt ngn dag då vi har tråkit?
Åhh ja jättegärna! Men det får vänta lite bara, har nog åkt på magkatarr så jag ska försöka att inte stressa så mycket ett tag och se om det hjälper :(