Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Hittat en klänning jag tycker är rätt fin...
www.parisette.com/aspera_brud/52650_brud.htm
lindha:
åhh jag lider verkligen med dig!!! har haft magkatarr när jag pluggade och det är verkligen inte kul :( :(
hoppas det går över med mindre stress!
ringletandet hinner vi med jag lovar :)
superfin klänning! lagom mkt brodyr och sånt på.. tror du skulle bli jättesnygg i den :)
OJ DÅ! Här har det varit "tyst" en hel kväll. Ovanligt! Princess gick nog och jobba iaf. ;)
Natti natti på er tjejer!
Bara jag som är vaken????
hihi, taskmört! ;)
nu har jag kravlat mig upp oxå :)
va ute igår och mår väl liiiiiiiiite illa idag.. inte mkt men inte heller tipptoppbra ;)
ngr roliga planer för helgen? vi ska träffa vår tilltänkte toastmadame och hennes kille och fråga henne om hon vill vara vår toastmadame.. håll tummarna att hon vill det hörrni!
Jag menade absolut inget illa Princess! :)
Håller tummarna Ninni!
lindha, det vet jag :)
idag stannar jag iaf hemma från jobbet så ikväll kanske ni får se mig här då.. ;)
ninni, du behöver nog inte oroa dig :)
Ikväll kommer Johans pappa hit. Han ska hjälpa oss att tapetsera i helgen. Skönt att få ännu ett rum klart :)
skicka hit honom och lite tapeter så kan han få göra om vårt vardagsrum också :)