• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • ninni7805

majbruttan:
    jojomensan... vi gav oss ut kvart i 12 igårkväll.. m2b hade ju suttit o jobbat fram tills dess och inte hunnit innan dess.. men stönig som jag är så gav vi oss ut ändå :) men ohhh va skönt jag somnade!
    hoppas du mår bättre imorgon så du kan få njuta av resan! ska hålla tummarna för dig :)

princess:
    stackare som är förkyld!!

lindha:
    stackare du me!!! hoppas du mår bättre idag!
    tyckte buffe-förslaget lät perfekt! vi ska ha nästan samma upplägg, men har bytt ut laxen eftersom m2b inte äter det ;) tänkte ringa henne snart så vi får ett pris av henne.. tänkte även kolla om hon hyr ut serveringspersonal och vad det skulle gå på i så fall.. pengarna bara hopar sig :(

yrvädret:
    ja när blir det after work?????????

• Princessdiamond

after work i slutet på månaden??

• Princessdiamond

tjohooo, var e alla nu då?

• yrvädret

Yrvädret was here.... but no more... zzzzzzzzzzzz

• Princessdiamond

nu är det under 200 dagar kvar!! ;):D

199...

hihi

• Princessdiamond

jaha... då skall vi förhoppningsvis få hämta vår bil idag...

• Princessdiamond

har alla tagit semester härifrån eller?

• ninni7805

jag är här

har precis räknat ihop vad vigseln på aruba kommer gå på..... ca $780 inkl. allt..
    pillat lite i vår budget nu och den är uppe sammanlagt i 58000:- med resa, fickpengar, vigsel, lokal i sverige, mat i sverige... hmm allt utom dekorationer (tyo ljus och sånt).. har insett att det blir tufft att klara detta.. men det måste gå!
    vad ligger er budget på än så länge??

• Princessdiamond

vår budget (utan resa) ligger på ett par tusingar under 30 000 om jag inte minns fel :)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2