Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
majbruttan:
jojomensan... vi gav oss ut kvart i 12 igårkväll.. m2b hade ju suttit o jobbat fram tills dess och inte hunnit innan dess.. men stönig som jag är så gav vi oss ut ändå :) men ohhh va skönt jag somnade!
hoppas du mår bättre imorgon så du kan få njuta av resan! ska hålla tummarna för dig :)
princess:
stackare som är förkyld!!
lindha:
stackare du me!!! hoppas du mår bättre idag!
tyckte buffe-förslaget lät perfekt! vi ska ha nästan samma upplägg, men har bytt ut laxen eftersom m2b inte äter det ;) tänkte ringa henne snart så vi får ett pris av henne.. tänkte även kolla om hon hyr ut serveringspersonal och vad det skulle gå på i så fall.. pengarna bara hopar sig :(
yrvädret:
ja när blir det after work?????????
after work i slutet på månaden??
tjohooo, var e alla nu då?
*sucka*
Yrvädret was here.... but no more... zzzzzzzzzzzz
nu är det under 200 dagar kvar!! ;):D
199...
hihi
jaha... då skall vi förhoppningsvis få hämta vår bil idag...
har alla tagit semester härifrån eller?
jag är här
har precis räknat ihop vad vigseln på aruba kommer gå på..... ca $780 inkl. allt..
pillat lite i vår budget nu och den är uppe sammanlagt i 58000:- med resa, fickpengar, vigsel, lokal i sverige, mat i sverige... hmm allt utom dekorationer (tyo ljus och sånt).. har insett att det blir tufft att klara detta.. men det måste gå!
vad ligger er budget på än så länge??
vår budget (utan resa) ligger på ett par tusingar under 30 000 om jag inte minns fel :)