Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
ingen av er andra som känner någon som vill ha en bil då?? ;)
hej på er! JA, jag lever! Mina föräldrar är här och jag hinner inte skriva så mycket.
Princess, jo vi vill ha en bil - men har inte råd just nu
ninni - jag hänger inte riktigt med, har det hänt något speciellt som gör att du känner dig deppig?
mugglesfan - kul att du gifter dig i
Råda kyrka - vi bor precis i närheten! Jag gifter mig veckan innan dig i S:t birgittas kapell nere på stan. Bor du här i Mölnlycke eller valde du kyrkan för att den är så söt?
ninni, finns det bestik och glas å allt det där i anexet?
Men princess hade inte ni redan lokal?? eller har jag missat nåt???
nädå.. har bara ett återfall där jag önskar att vi kunde spara in ungefär hälften av pengarna.. :D
Hej på er
Bara jag som är inne en sväng innan vi åker till stugan. Hoppas att ni alla får en trevlig helg. Nu har vi bokat den 10/6 nästa år. Verkar inte vara några problem att boka Starrkärrs nu. Har pratat mycket men en supertrevlig och hjälpsam kille. Han kollade tom upp vilka slags blommor som skulle finnas i kyrkan den dagen. Tipsade om präster mm
muggelsfan, välkommen
Extra kram till dig Ninni!
Lycka till med försäljning av bilen princess.
Hmm... ja dom kanske har insett att dom folk vill boka kyrkan redan nu. Jag började ju "tjata" på dom redan i februari. :) Vet ni vilken präst det blir? På Ebbas dop hade vi Egil Mittbö
1/12 kommer det tydligen komma en ny präst som skulle bli "vår" präst. Han hette Andreas, sedan fanns det Björn och Egil att välja på också.
Tänkte att jag skulle försöka hinna gå på lite gudstjänster för att få en uppfattning om hur de är.
Till Marstrands kyrka släppte de tiderna kl 09:00 1/9, det var 1 h 45 min i telefonkö. Pingst, Midsommar och några helger till var redan bokade när jag kom fram. Fast det är 3 kyrkor till som ligger i samma pastorat, så bokar någon tid i en av kyrkorna så går det inte att få samma tid i en annan. Men jag fick den tiden jag ville ha :)