Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha
Våra döttrar är 10 och 4 och bebisen kommer i mars. Vi kommer ju ha bröllop och dop samtidigt.
Jo den funkar bra, det var väl bara det att jag tycker att Starrkärrs var lite större och papmigare. Kilanda däremot ligger ju lite finare till. Klart skall man inte ha festen i starrkärrs bygdegård kan man lika gärna ha vigseln i kilananda. Vill bara få ordning på det så att man kan planera ytterligare...
Ebba döptes i Starrkärr, riktigt fin och pampig kyrka. Har aldrig varit i Kilanda kyrka så jag kan inte säga något om den.
Skepplanda kyrka ligger väldigt fint oxå. Men bygdegården i Skepplanda är inte så rolig.
Coco:
va kul att du köpt mönster och tyg!! vilken typ blir det på klänningen? nyfiken ju ;) ska du sy själv eller ska du lämna bort det till ngn annan?
vårbrud:
förstår att du vill ha klart när/var biten.. känns inte som om man kan göra så mkt mer om man inte har koll på just den biten.. lider med dig lite faktiskt! vet tyvärr inte ngn lokal där borta :( kan ju bara säga vart vi ska ha festen och det blir ju annexet till gräfsnäsgården i slottsskogen.. gillade det rejält faktiskt och det va billigt!
tjejer kolla in sidan:
www. dagensmuffin .se
riktigt smaskiga recept!! och det finns nyttiga recept oxå
Dina döttrar måste tycka att det ska bli jättespännande att få vara brudnäbbar coco?! Ebba ska oxå vara näbb men hon kommer ju bara vara 1½år så hon kommer inte fatta så mycket.
Måste bara talat om att jag varit och tränat idag trots att Trollvinter inte kunde. Stolt över mig själv att jag gick dit själv! :)
Vårbrud Älvängens fotbollsklubb har ju oxå en klubbstuga. Den ligger ju inte alls lika fint som Alafors och jag vet inte alls hur stort det är där inne. Sen tror jag att Trollvinter kollade på Forsvallen i Skepplanda. Men tror att den var för liten för dom. Kommer inte riktigt ihåg. Kolla med henne för jag vet att dom kollat det mesta här i Ale.
ninni, vad kostar det att hyra anexet??
Det lutar nog mot att vi flyttar fram bröllopet till 10/6 istället. Då kan vi både få kyrkan den tiden vi vill ha och att bygdegården är ledig. Passar ifs rätt bra, för då har vi mer tid att planera och få ihop lite mer pengar.
Godnatt på er!
Duktigt Lindha att du tränade själv.
ninni, tack för stödet
vårbrud - jag tror att ni kommer fram till ett bra datum tillslut. Eg. spelar det ju inte så stor roll utan det viktiga är ju att det blir ER dag och att ni får det som ni vill...
Bra jobbat Lindha som gick och tränade!! Jag lovar att gå i morgon... Cyklade ju fram och tillbax från jobbet i alla fall idag
Oxå nyfiken på din klänning coco... Var inne på att sy i början, men tyckte inte att jag hittade något bra mönster.
Har nog bestämt oss för att behålla den mindre festlokalen och skära lite i gästlistan (eller rättare sagt inte utöka den mer...). Tror inte att vi kommer att uppskatta att bli mer folk, för då kommer vi att känna att det blir jobbigt att inte hinna prata & umgås med alla. Har oxå bestämt oss för att kontakta en annan präst än en som finns i valda kyrkan. Vi löser ett par saker i taget, och sen är det väl vips början på maj och dax att starta vandringen i kyrkan...
lindha:
duktig du va stolt över dig ;)
jag har bara gjort mina situps och armhävningar idag........ inte sprungit... men får väl ta det imorgon ist ;)
majbruttan:
jag tror ni gör rätt i att ta den mindre lokalen.. tror inte att stadt skulle bli lika mysigt faktiskt.. och framför allt blir det mkt mkt mkt dyrare med stadt eftersom drickan ska va me oxå.. blir nog superbra med det mindre :)
ngn speciell präst ni tänkt er? ngn man vet?
princess:
vi kommer betala ca 1500:- för annexet.. tar med egen mat och dryck..