Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
tack för fikat idag tjejer..
matlagningsservice ab
box 3121
443 03 stenkullen
0302 23113
Tack för fika! Kort men kul!
Håller på att fixa en billig mysmiddag till mig och Tomas, som har däckat i soffan.
Funderar på om vi skulle dra ihop en after work någon gång sen. Gå ut och ta ett par öl en fredag eller nåt. Vad säger ni om det?
trevlig fikastund
klart vi kan ha en afterwork ngn fredag!!! absolut! alltid kul med lite öl/vin ;)
princess:
dom har inte ngn hemsida möjligtvis??
Hej på er.
Tack för fikat! After work är roligt, det skulle jag kunna tänka mig. Fast jag har inte så mycket tid framöver =(
Stenkullen, är det det stället som var så himla billigt?
buffe
billigast - salladsbuffe 55 kr per pers
och dyrast kostar 85 kr per pers.. innehåller:
kall stekt kalkon med mimosasallad
rostbiff m potatissallad
rökt renstek med pepparrotsgrädde och sparris
varmrökt lax med romfylld ägg - gräslöksås
kuvertbröd
billigaste förrätt 24,- (tre snittar)
dyraste 36,- (rökt renstek, eller skagenkanapé)
billigaste varmrätt 65,- (fläskkarré el. färserad kycklingfilé)
dyraste 135,- (rensadel med potatisgratäng osv.)
billigaste efterrätt 20,- (hallonfromage med hallonsås o vispgrädde)
dyraste 30,- (glass au four med fruktsallad)
önskas ostbricka (tre sorters ost, kex, smör, druvor och paprika) tillkommer 20,- per pers
transport tillkommer!
önskas porslin kostar det också en liten summa.. (20,- per pers för tallrickar och den delen.. 25,- om det även skall vara kaffekoppar m fat..
after work låter bra :) ska vi säga efter nästa löning?? :D
de är ju verkligen billiga faktiskt!
Vårbrud om du ska ha bröllopet här i Ale så ska du kolla upp Mia´s catering oxå. Har inte nr här just nu och jag måste natta Ebba. Men jag kan leta upp det sen om du vill?
Tack Lindha, men jag har faktiskt redan skrivit upp numret. Jag har bara inte kommit mig för att ringa. Tänkte att det kunde vara bra och vänta så att vigseln är helt spikad.
Ebba var så söt...