• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • ninni7805

majbruttan:
    så där ja nu är åldern rätt... nog för att jag känner mig som 105 ibland men kanske inte ska stå det ;)
    men kan den tony bergh va samma som vi tror???? känner inte att hans bilder riktigt passar på den vi tror.......
    syrran vill fresten att vi ska ta korten i början av november.......... ahhhhh, så det är bara att ligga i hårdträning så magen är i fint trim ;)

princess:
    jag har oxå funderat lite på det där med att starta eget i bröllopsbranchen... kanske kan ta ett snack ngn dag om det..
    hoppas att allt löser sig med mailet och allt som ligger bakom det!

• ninni7805

majbruttan:
    attans va lika nick vi hade då ;) hahahahaha

• Princessdiamond

meh hallå!! ska ingen fråga vad för bil vi köpt!!?? ;):D

jadå ninni det kan vi verkligen prata om någon dag :)
    och föresten så får vi gå ut å plocka snäckor nu innan vintern kommer, eller så får vi ta det till våren ;)
    (ni kan kanske plocka med från stranden där ni vigs ;))

• Lindha

Vad är det för bil ni köpt Princess??? ;)

• Princessdiamond

hihi ;)

en citroën picasso :D

• Vårbrud -06

Grattis till bilköpet. Alltid roligt med en ny bil. Vilken färg och årsmodell?

Har du körtkort princess så att du får känna på att köra den?

• Princessdiamond

tack!

årsmodel 01 silvermet

njae.. men jag övningskör ;)
    skulle haft mitt körkort för länge sedan.. men det tyckte tydligen inte uppkörarn´

• Princessdiamond

ninni

vi skulle kunna öpnna en systerbutik till den ni har i åmål :)
    kan ju va bra att ha en här i gbg.. eller kanske strax utanför också :D

• Princessdiamond

jag har helt klart kommit på affärsidén nu iaf :) sen om den är möjlig att genomföra är ju en helt annan sak :D

• ninni7805

princess:
    maila mig!!! nyfiken på ideen och du kanske inte vill ta det här så ngn kan sno den från dig ;)
    kul med ny bil!! vi ska köpa en ny bil vi oxå så snart budgeten vill..
    vi tänka plocka lite snäckor från stranden i Spanien i december, men vi kan alltid ta en snäcktur nu snart här i krokarna :) alltid kul med lite utflykter! vad sägs om ngn gång under nästa vecka??

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2