Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
majbruttan:
så där ja nu är åldern rätt... nog för att jag känner mig som 105 ibland men kanske inte ska stå det ;)
men kan den tony bergh va samma som vi tror???? känner inte att hans bilder riktigt passar på den vi tror.......
syrran vill fresten att vi ska ta korten i början av november.......... ahhhhh, så det är bara att ligga i hårdträning så magen är i fint trim ;)
princess:
jag har oxå funderat lite på det där med att starta eget i bröllopsbranchen... kanske kan ta ett snack ngn dag om det..
hoppas att allt löser sig med mailet och allt som ligger bakom det!
majbruttan:
attans va lika nick vi hade då ;) hahahahaha
meh hallå!! ska ingen fråga vad för bil vi köpt!!?? ;):D
jadå ninni det kan vi verkligen prata om någon dag :)
och föresten så får vi gå ut å plocka snäckor nu innan vintern kommer, eller så får vi ta det till våren ;)
(ni kan kanske plocka med från stranden där ni vigs ;))
Vad är det för bil ni köpt Princess??? ;)
hihi ;)
en citroën picasso :D
Grattis till bilköpet. Alltid roligt med en ny bil. Vilken färg och årsmodell?
Har du körtkort princess så att du får känna på att köra den?
tack!
årsmodel 01 silvermet
njae.. men jag övningskör ;)
skulle haft mitt körkort för länge sedan.. men det tyckte tydligen inte uppkörarn´
ninni
vi skulle kunna öpnna en systerbutik till den ni har i åmål :)
kan ju va bra att ha en här i gbg.. eller kanske strax utanför också :D
jag har helt klart kommit på affärsidén nu iaf :) sen om den är möjlig att genomföra är ju en helt annan sak :D
princess:
maila mig!!! nyfiken på ideen och du kanske inte vill ta det här så ngn kan sno den från dig ;)
kul med ny bil!! vi ska köpa en ny bil vi oxå så snart budgeten vill..
vi tänka plocka lite snäckor från stranden i Spanien i december, men vi kan alltid ta en snäcktur nu snart här i krokarna :) alltid kul med lite utflykter! vad sägs om ngn gång under nästa vecka??