• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Princessdiamond

inte mkt.. men det beror ju på.. är men helt nybörjare så kanske det e intressant, men vi som e i stort sett klara hade ingen nytta av det.. och för en gångs skull va jag ju sminkad och lite halvfixad i håret så jag kunde inte uttnyttja de chanserna heller ;)

men jag fick gå på röda mattan!! :D

• majbruttan

Inte tyckte jag att det var något att ha på mässan. Ganska liten mässa var det ju... Vann dock ett halsband från Pilgrim

Så då ses vi imorgon då?! 16.30 vid domkyrkans hållplats.

• yrvädret

Princess

nja, vi var där lite längre än så. Vi pratade lite med fotografen, men fy sjuttsingen vad hon var dyr! Vi satte oss sedan i salongen och satt och pratade bröllopsresa och kom fram til vad vi ska göra. Vi kommer att åka till Thailand. Först till Bangkok (stavas det verkligen så??), göra en liten avstickare med flyg till AnkorVat och sedan till en av öarna utanför Thailands nordöstra kust.

Jag tror vi var på mässan iallafall en timme (vi gick vid 13.50) och satt och drack skumpa och käka snittar (största behållningen av dagen).

Vi har iallafall hittat en annan fotograf som vi allvarligt funderar på att anställa. Mycket förmånliga priser måste jag säga! Och så tror jag att vi hittat en cateringfirma också! Jippie!

Och så slutligen har vi konstaterat att lönen tar slut alldeles för fort! (och vi har inte ens fått den än!)

Men imorgon är det fika! Vi ses vid kl. 16.30 då, vid domkyrkans hållplats!

• MakeMeUp

Yrvädret;

Lät som mässan var rätt boring, inte genomtänkt kanske...

Men vad hittade du för bättre fotograf? Eller billigare menar jag...

Fotograf Cecilia är ju härfrån Borås, var själv där och tog gravidbilder för ett tag sedan.

Kram Anna

• Titrania

tjohitjoho gamla sko.. Ses om några timmar! :D

• Lindha

Yrvädret vad är det för fotograf du fått tag på?

Vi kommer nog med på fikan jag och Ebba. Proppar i mig ett gäng värktabletter innan :)

• Princessdiamond

titrania, du har fortfarande inte svarat på om du vill ses lite tidigare..
    ska jag ta det som ett nej?? ;)

• ninni7805

wohooooo fikadax snart

mässan igår va ju katastrof... såååå lite och inte bra det som va tyckte jag.. m2b följde med och till o med han tyckte det va dåligt.. men vi fick lite ideer om hur vi ska ha borden iaf.

lindha:
    kul att ni kommer!

MiNik:
    välkommen till vår lilla skara

• MiNik19/8

Tack ninni7805 =)
    Håller på att boka tider med festarrangörer just nu (för att titta runt och se vad som finns till buds), känns som jag är sent ute fast det nästan är ett år kvar :(

• ninni7805

MiNik:
    mm förstår hur du känner.. vi måste ta tag i det där med maten nu snart och det känns inte alls kul.. finns ju hur många cateringfiromor som helst här i stan!!!!
    har du lust att hänga med på fikan i eftermiddag?? vi ska ses kl 16.30 vid hållplatsen vid domkyrkan :)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2