• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • yrvädret

Den fotograf vi funderar på är Eva Quirbach www. quirbach. se.
    Tycker att hon har riktigt schyssta bilder och hon kostar inte heller så hutlöst mycket. Vi ska ta och boka tid med henne för ett samtal. Jag berättar mer sen. Måste jobba

• Princessdiamond

fika fika fika :D

• MiNik19/8

Tack för inbjudan, men jag ska ut till Marstrand och titta på 2 ställen för festen. Men jag följer gärna med en annan gång :)

• MiNik19/8

Lite Nyfiken, var, när, hur blir det för dig ninni7805 ?

• ninni7805

MiNik:
    vi vigs på en sandstrand lååååångt härifrån den 28:e april nästa år bara vi 2 och sen har vi fest för nära och kära här i gbg på midsommaraftonen :)
    ni då??
    kan ju lova att det blir fler fikor så det är bara att hänga på då

• MiNik19/8

Marstrands kyrka den 19 augusti nästa år. Den kyrkan var inte lätt att boka vill jag lova. Tanken är ju att hela dagen och även kvällen ska förläggas till Marstrand. Vi får väl se efter dagens möten :)

• Titrania

Gaah! Så lessen att göra er (speciellt dig princessd!) besvikna, men det har kommit upp en del grejer här hemma jag måste ta tag i! :( Nästa gång..! (jag vet jag lovar och lovar.... =/)

• Princessdiamond

kan du inte göra det lite senare eller imorgon?? *sucka*

• Princessdiamond

börjar bli riktigt trist att försöka få med dig ut, när du ändå alltid bangar i sista stund..

• Princessdiamond

å jag vill se ringen!!!!!! :(

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2