• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Princessdiamond

jag har inte gjort ngt mer än en test.. men funderar på att bara göra ngt jättenkelt, men som ändå e fint.. får se :)

• Princessdiamond

och helt plötsligt strömmade massa idéer till... attans, måste ju göra nu när jag kommer ihåg ;)

• Princessdiamond

iiihhiii, nu har jag det.. allt e fixat.. eller ja.. skriva ut det och pyssla ihop det e ju kvar ;) men jag har fått sitta länge och knåpa för att få till det nu med.. tar med och visar på måndag ;)

• Tusensköna78

Hej!

Jag är också gärna med på era träffar! Är kompis med Majbruttan.

• majbruttan

Har nu lockat med en kompanjon till

Ska bli såååå kul att ses på månadag. Tyvär kan inte tusenskönan följa med då, men hon kommer med nästa gång. Trollvintet - du vet vem hon är

• ninni7805

tusensköna:
    kul med ännu en brud, välkommen
    tråkit att du inte kan följa med på måndag, men det blir fler fikor, jag lovar!

princess:
    nyfiken på era placeringskort!! inte glömma på måndag :)

• Princessdiamond

det blir enkelt men charmigt, som med allt annat ;)
    har köpt papper idag och ska nu sätta mig å skriva ut dem.. ;):D

• yrvädret

Hej alla nya! Trevligt att ni hittat hit!

Suck - jag är på catering-jakt igen... blää, det måste vara det tråkigaste med hela bröllopsplaneringen - att inte veta i vilken ände man ska börja...

Jag har iallafall mailat ytterligare en fotograf - se vad hon säger...

Jag funderar på att göra ett eget brudpar i cernitlera till tårtan. Eller köper jag ett par svanar. Appropå svanar, idag var jag och Tomp ute på Amundön och jag fick se något riktigt vackert. Det var två fullvuxna svanar som simmade rund ute till havs och helt plötsligt, som på en given signal, lyfter båda upp i luften.
    Det är något som är vackert - när två dju kan hålla ihop tillsammans hela livet igenom, så borde väl vi människor också kunna det, eller hur?

(och helt plötsligt gick det upp för mig varför man har två svanar på tårtan...)

• yrvädret

Förresten, sa jag det att jag beställt bröllopshandboken? Jag glömde hämta ut den idag, skit också. Får göra det på måndag...

• Princessdiamond

så, nu vart det klart ;) blir helt ok..
    ni får se på fikan som sagt :D

*längtar tills imorgon*

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2