Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Jättefint Trollvinter!!! Fick en massa inpiration till den egna sidan som jag knåpar på... Har du inga bilder på er inbjudan??
Haha vicken härlig respons! :D Så när är sagt nu? 17,30?
Näe - 16.30 vid Domkyrkans hållplats på måndag
trollvinter, maila mig på camilla@37an.net :) *nyfiken*
7 månader kvar idag då...
ojojoj.. det va en avancerad hemsida...
vår känns inte så imponerande längre... ;)
fin!!
Majbruttan
Du får gärna maila på mig på mandorff@hotmaill.com Så hör jag av mig om/när jag kommer in på måndag.
Var det inte någon av er som skulle på mässan på söndag också?
Trollvinter
Vilken jättefin sida du har. Fina färgval mm!
vi ska på mässan...
trollvinter:
sicken fin hemsida ni knåpat ihop!!! :) nu bara måste ju jag oxå börja med våran... är lagom avis på ert hus.. men vi kommer väl oxå lyckas hitta vårt drömhus hoppas jag på ;)
fikan är 16.30 o vi ses vid hållplatsen vid domkyrkan :)
lindha:
jag förstår precis vad du menar med att försöka få ner kostnaderna.......... vi har iofs lyckats få ihop en hel del pengar.. men endast till resan än så länge... själva festen har vi inte ett öre till än så länge.. men det löser sig hoppas jag, men det känns lite konstigt faktiskt!
trist att fotografen blev så dyr :( vi får alla slå våra kloka huvuden ihop på fikan och försöka hitta ett billigt alternativ :)
vore så kul om du och underbara ebba kom oxå