• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Princessdiamond

ja, jo... det kan ju va trevligt :)

• Lindha

Jag kan inte följa med på fikan nästa måndag. Johan ska på fotboll och Ebba ska ju sova så måste vi ju åka hem vid 18.30. Känns rätt meningslöst att åka hela vägen in till stan för 30-60min. Men nästa gång! :)

• Lindha

Vart ska ni åka på bröllopsresa tjejer?

Vi hade ju tänkt önska oss bidrag till resan. Men efter att ha tänkt lite så inser vi att det finns andra saker vi hellre vill ha och behöver än att lägga pengar på en resa. Men vi vill ändå komma bort över en helg eller weekend. Någon som har ett bra och billigt förslag?

Sen undrar jag om ni har lust att hjälpa mig med en grej till... vilket efternamn hade ni valt; Hellmark eller Berglund??? :)

• ninni7805

lindha:
    vi åker ju till aruba på bröllopsresa.. men det va kanske inte det ni hade tänkte er ;) om jag vore som er skulle jag nog satsa på en långhelg i ngn europeisk storstad, typ rom eller så.. mysigt på våren och kostar inte skjortan! finns ju billiga flyg och ett hotell behöver inte bli superdyrt..
    angående efternamn hade jag nog valt Hellmark, lite ovanligare och lite roligt tycker jag :) men det är ju jag det ;)
    jag ska ju byta till ett släktnamn och sen tar m2b det som mellannamn så han heter mitt-sitt efternamn... han kan inte byta bort sitt bara så där eftersom han gjort sig ett namn inom det yrket.. och skulle han byta så skulle det innebära problem utomlands :( så vi gör det bästa av situationen :)
    oj blev visst lite långt ;)

• ninni7805

åhh jag och mina smilys.. tihihi...

• Millo

Lindha
    Skulle definetivt välja Hellmark..
    Hade en lärarinna som hette Berglund så det går fetbort..hm..
    I vilket fall som helst så slipper du/ni ju "sson-namn".
    Ang resa så har vi pratat om en weekend i Köpenhamn, där är det så himla mysigt.. Kanske nå´t för er också?
    Good luck!

• Princessdiamond

ojoj.. inte lätt...

hmm *ont i axlar och nacke*
    har suttit flera timmar å pillat med hemsidan nu igen ;):D

• yrvädret

Lindha

Håller också på Hellmark. Har lite dåliga erfarenheter av en klasskompis som hette Berglund. Men det är ju jag det

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2