• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Vårbrud -06

Jag skall på bröllopsmässan nästa söndag, men en kompis som också skall gifta sig. Det hade varit kul att ses då. Vi hade tänkt att ha en heldag i bröllopstema, prova klänningar och kolla in tiarer mm.

Om säljaren går med på alla vilkor, priser mm som är aktuella nu, blir det inflytt första november. Hmmm inte alls långt kvar.... jag vet vad jag kommer göra på min lediga tid de närmsta veckorna.

• ninni7805

vårbrud:
    va kul med huset!!!!!! vill oxå ;) man blir som sagt lite påverkad här inne *fniss*.. vi har iofs kollat runt lite på hus, men det har avstannat lite nu eftersom m2b haft så supermkt att göra med jobbet... jaja, det kommer väl ett drömhus för oss med!

• Vårbrud -06

ninni7805

Klart att ni också kommer att hitta "ert" hus. Tills dess är det ju perfekt att spara pengar, för det behöver ju man en del =)

• ninni7805

hmm spara ja..... finns ju ett bröllop att lägga alla sparade slantar på ju ;) men efter det så blir det hussparande ja..

• Vårbrud -06

jag har insett att jag får välja mellan dyrare bröllop eller ett billigare och hus nu. Det känns ändå som huvudsaken med giftemålet är just att bli davids fru än att ha dyr middag/fest, därför vill jag få båda.

• Princessdiamond

tack ninni!

fika nästa söndag e lite värre för min del. firar ju vår förlovningsdag då ;)

• Princessdiamond

sitter jag här ensam nu igen? *sucka*

• ninni7805

nej nej nej princess jag är här oxå

du som är en sån klippa på att hitta låtar: kan du inte försöka hitat en till mig?? "Today I met the boy I'm going to marry" - dorene love.. jag har bett om den i en tråd här på bt men inte fått den mailad till mig... kan du hjälpa mig?? jag har letat själv på ett par ställen men hittar den inte :(

• Princessdiamond

var har du letat??

• Princessdiamond

detta är vad jag hittat än så länge

Darlene Love

om du söker på det där du försökt hitta låten, kanske det går bättre..

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2