• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Princessdiamond

jag hittar musik på henne, men i stort sett bara julmusik..

• Princessdiamond

nu har jag laddat ner två andra låtar..
    skickar över dem imorgon så kan du ju säga om det låter som rätt artist iaf :)

• ninni7805

princess:
    va gullig du är du kan maila dom på ninni 7805 @ hotmail . com (utan mellanslagen förståss ;) ) tror att det är rätt artist.. verkar va det när man läser på hemsidan iaf..

• Princessdiamond

you´ve got mail

• ninni7805

tack
    tror det är rätt artist! men vart kan jag hitta just den låten jag vill ha? :(

• Princessdiamond

har inte en aning..

jag kollade cdon.com också.. men det verkar inte finnas ngt..

hur blir det med fika nu i veckan då tjejor?? :D

• Princessdiamond

var har du hört låten?

• ninni7805

princess:
    hörde låten i filmen brudens far.. länge sen, men jag vet att den är bra ;)

hittar den verkligen inte ngnstans.. men men det löser sig väl tills bröllopet hoppas jag!

fikan ja:
    vad säger ni?! jag kan förmodligen när som helst.. bestäm ni så hoppas vi att jag inte jobbar just dom timmarna. Men vi måste ses snart ju!! länge sen sist :(

• yrvädret

Hej tjejer! Är nyss hemkommen från svärföräldrarna. Har varit där sedan igår och haft familjeträff. But now I´m back!

Jag kan inte fika på lördag, Tomas och jag sak antagligen dra nedåt Billdal och kolla lite. Tisdag och torsdag har jag konferenser samt föräldramöte så då får jag svårt att komma ifrån. Fredag tror jag förresten att Tomas och jag ska gå på stan efter han slutat jobba... Och på söndag är det bröllopsmässa. Åh sjutton, hur kunde jag bli så här uppbokad??

Som det ser ut nu så är torsdag den enda dag jag kan, eller på söndag efter mässan. Om inte annat får ni träffas utan mig, och så bokar vi en ny dag snart igen.

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2