Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
majbruttan:
har kollar på bilderna på fotosidan.. hon du nämnde hade ju superfina bilder!! tycker absolut du ska ta kontakt med henne :)
tänkte lägga upp lite bilder jag me snart ;)
adress ninni! :D
någon som vill starta eget tillsammans med mig?? :D
vill väldigt gärna jobba inom bröllopsbranchen! har känt det väldigt länge nu (sen planeringen började komma igång och man började få kläm på saker och ting :D)
vet bara inte exakt vad...
*ryser*
har just tagit tag i ett mins sagt mindre trevligt mail
har just skickat det.. behövde få tala om vad jag känner och hur jag vill att det skall vara..
frågan är om responsen blir som önskat..
ojoj.. nu fattar ni ingenting ;)
orkar inte förklara mer ingående här..
Näää, det var nog ingen mer än du som gjorde det. Vad det nu va så hoppas jag att det löser sig.
Hoppas ni hade en trevlig eftermiddagsfika.
Angående ditt förslag om att öppna eget som bröllopskordinator, så kan du få öva på mig *ler* helt gratis :)
Jag lär bli gråhårig av allt planerande...
Princess
Hur kollar man frakten mm? Förklara lite hur man skall börja. Skall man göra något konto till sig, registrera sig någonstans?
jag vet vad du kan göra. Du kan hjälpa oss andra att köpa saker från ebay. Att du fungerar som en ebaymäklare, så kan du ta ut x antal procent för besväret. Jag skulle helt klart betala dig lite extra om du skulle sköta sådant. Att man mailade de slöjorna eller tiarorna man vill buda på och så kunde du vinna dem åt oss. köra paypal och sedan så kunde man betala dig för att få den. Ja du vet vad jag menar. Vilken idé va?!
ja, jag vet precis vad du menar eftersom jag satt i exakt samma tankar själv förrut :)
så vill du betala mig för att hjälpa dig så kan jag naturligtvis göra det ;)
MiNik
njaeeee... gratis.. jag vet inte det jag.. ;):D