• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Princessdiamond

jag ska kunna då också..

• ninni7805

jag vågar inte säga till 100 % att jag kan den 24:e, men har inte ngt inbokat den dagen, men kommer det jobb så måste jag ta det.. men annars kommer jag gäääärna hem till dig då lindha :)

ska jobba imorgon 09-22 på kungsmässan i en liten butik som säljer smink och grejs.. visst en nyöppnad butik.. blir säkert superkul! bara hoppas att jag slipper ta några snattare... men det blir säkert bra..

ngn av er tjejer som är sugna på fest på lördag? vi ska ha fest här hemma och om ni har möjlighet o lust så är ni välkomna :) blir utgång till ngt bra ställe där vi kan svänga våra ben lite ;)

• Princessdiamond

åh, vad kul det hade varit ninni.. men jag ska jobba på lördag.. :(
    hade ändå inte haft råd att gå ut.. men men..

fortfarande lust att starta eget?? ;)
    jag försöker ta tag i mig själv och leta fakta just nu..

• Lindha

Åhh det hade varit kul Ninni! Men på lördag ska vi ha 1-års kalas :)

• majbruttan

Hade varit kul med kalas ninni, men ska till åmål och gå på marknaden

• Princessdiamond

nu blev jag ensam igen verkar det som.. :(

• Lindha

Håller på och pluggar bokföring. Har varit borta från lektionenrna i 2 veckor så jag behöver komma ikapp. Men inte f*n blir jag frisk nån gång! :( GRRR! Både jag och Ebba är jättesnoriga och jag har ont i halsen. Finns det ingen max tid på förkylningar?! ;)

• Princessdiamond

lindha

bokföring?? vad bra.. då kan du ju sköta pappersarbetet om jag startar eget ;)

• Lindha

JAAA gärna Princess Sånt är kul! :)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2