Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Trollvinter - är det på Lazars ni ska gå och dansa fortsättningskursen nu?? Vi har nämnligen anmält oss till fortsättningskursen oxå
Majbuttan: japp, så var det tänkt, men... vi har så himla mycket att göra på jobbet båda två att vi inte riktigt hinner med något annat så, det lutar åt att det itne blir någon fortsättning. Vi behöver lite kvalitetstid hemma tillsammans istället när vi inte jobbar... så vi får väl träna hemma i vardagsrummet och hoppas att vi kommer ihåg något från grundkursen
Angående den 31:a så kan jag nog också...:
Den 24:e kan:
lindha
ninni
majbruttan
princess
trollvinter
Den 31:e kan:
Lindha
Yrvädret
Vårbrud
majbruttan
trollvinter
jag har prov den 25:e så jag tar det gärna den 31:e istället. Men bestäm ni!
oj då, lindha... Kanske bättre med den 31:e då? verkar ju som att fler kan då (sorry princess...)
Jag blir jätteglad om ni väljer den 31:e istället. Jag skall ändå vara i krokarna då inför flytten. Skall över och se om de städat bra.(på riktigt, godkänna städningen) Vilka är det som bor i Göteborgsområdet? Jag har bil om några vill åka med mig.
Princess, kan du inte kolla om du kan byta passet med någon eller bli sjuk? Det skulle vara roligt om du kunde följa med. Känner mig lite skyldig som föreslog den 31:e när du inte kunde...
Fast det visste jag inte när jag föreslog det ifs.
Hej på er brudar!!
Fika på gång eller *ler*?
Sitter själv och väntar på offerter från olika restauranger/festvåningar...och väntar
njae.. det där med byta pass e jag så värdelös på. vet aldrig vem jag skall fråga ;)
och jag har redan missat ett pass pga sjukdom.. så det är redan för lite lön att vänta nästa månad..
men hur är det för er tjejer.. var det absolut en måndag det skulle vara på??
för annars skall jag kunna alla andra dagar den veckan (har inte skrivit upp pass än, kommer upp kalender i slutet på denna veckan)
och du behöver inte känna dig skyldig..
men nog vill jag vara med att fika! det e ju en gång i månaden ungefär och jag får ju vänta så länge annars ;)
dessutom skulle vi väl prata mer om hippa-grejen?? DET vill jag ju ochså höra mer om :D
Om vi ska vara hos mig så är tyvärr måndagar den enda dagen som passar. Annars får det bli andra veckan i november, då kan jag tisdagar oxå.