Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
OJOJOJOJ va ni skrivit!!! blev ju en massa att läsa igenom.. men kul!
fika den 31:e låter bra tycker jag!! vet iofs inte om jag är tillbax i gbg då, men är jag det så vill jag oxå va med :) jag ska ju upp till åmål och stå på bröllopsmässan där på lördagen och så vet jag inte om bilderna för annonserna ska tas på måndagen eller tisdagen efter så jag kan inte lova ngt än.. men får förhoppningsvis reda på det i dagarna nu!
lindha:
appropå klänningarna: jag gillade den sista bäst! den du vill ha i ivory :) jätte läcker!
Men du Princess... du låter jättebesviken! Gumman det kommer fler fikor. Dom flesta av oss andra har oxå missat några gånger.
Den klänningen jag är mest inne på just nu är nr !, den "fräcka". Men vi ska dit igen i em och prova alla tre igen. Jag har nämligen valt bort den 2-delade. Ett steg på väg iaf ;)
Nr 1 ska det stå :)
Princessdiamond
Om det är lättare för dig så kan jag ta med dem till jobbet. Jobbar i Gårda, Teliahuset.
Klart vi kan fika hos mig också, men det får nog bli mycket längre fram i tiden. Är så himla mycket vi måste göra hemma innan det blir representabelt... Vi kan ju gå förbi gården där jag flyttar in om vi får tid över på fikan.
Men hallå Vårbrud jobbar du på Telia???? Det gör ju Johan oxå :)
Linda
Visste du inte det? Vart jobbar han och med vad?
Jättenyfiken
vad heter han i efternamn?
Johan Berglund? Tittar på personalsidorna
Han är Account manager på Enterprise. Vart jobbar du då?
Japp det är han, han sitter å letar efter dig med :) Vad heter du i efternamn då?