• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Princessdiamond

inte då! :)

9 månader e ju lång tid.. vad har du kvar att göra??

• yrvädret

Princess förresten. Om du menar allvar med att gå ned så har jag ett tips. Styk allt vad bröd, pasta, potatis, socker, kakor, godis och glass heter i din meny. Ät kött, ägg, grönsaker och såser gjorda på smör och cremefraiche. Jag lovar det funkar! som jag skrev innan, kilona rinner av - och man kan leva normalt! Ingen mer svält, eller hunger, man kan äta hur mycket man vill - men inte av kolhydrater (speciellt vitt bröd och raffinierat socker). Mitt sötsug som jag haft innan har försvunnit och bröd saknar jag inte ens. (fast jag har ätit en halv grov brödskiva till frukost 2 mornar under veckan, tillsammans med ägg och ost)

• yrvädret

Uj, vad har jag kvar att göra... Allt utom att boka lokal, kyrka och bröllopsnatt... Fast jag mailar cateringfirmor och fotografer. Har inte fått a-slet ur vagnen och ringa till quirbach ännu.

• Princessdiamond

jo, jag kännertill gi-metoden.. men den lockar inte mig alls.. får hellre ta lite längre tid :)

• yrvädret

Nehe, smaken är som baken

• Princessdiamond

jag äter redan väldigt lite potatis.. i stort sett aldrig.. men pasta kan jag nog inte leva utan :D och inte godis heller för den delen..
    men nu är jag ju duktig och äter bara på helgen :)

• Princessdiamond

ätit en calzone med gorgonzola idag :)
    *mumma*

• Princessdiamond

sover ni??????
    :)

• Lindha

Har oxå precis ätit en calzone.... eller rättare sagt en liten bit. Bläää! Pizza är INTE min favorit mat, men ibland måste man ju offra sig. :)

Blev stolt igår när min mamma påpekade att min mage blivit mindre. :) Trollvinter våran träning funkar! ;)
    Jag förstår dig Princess, jag skulle inte heller klara av att lägga om min kost sädär radikalt. Inget godis... funkar inte för mig! Men hunden måste oxå gå ner några kilo i vikt så nu kör vi raska promenader. Och så har ju jag och Trollvinter börjat gå Friskis & Svettis. :)

• Lindha

Förresten nu börjar vi få fason på inbjudningarna :) Tjoho!

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2