• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Princessdiamond

låter ju bra :)

• Princessdiamond

ojoj.. nu fick jag räkning av cinderella som jag precis betalat..
    de hade alltså inte skickat klänningen i fredags utan det blir väl gjort imorgon hoppas jag.. eller kanske redan idag :) det är nog tidigt på morgonen där nu skulle jag tro..

jaja, så nu kan den riktiga nervositeten sätta in..

• Lindha

vad fick du betala Princess? Är det för klänning, frakt och allt?

• Princessdiamond

$300 betalade jag nu
    det är iaf för klänning och porto..
    jag har ju betält en underkjol också, vilket borde höja det priset, så troligtvis kommer det inte med ngn underkjol.. *morra*

• Princessdiamond

vilka va det mer som var intresserad av bröllopsbubblor? och hur många? en till varje person?

• yrvädret

Jag ska ha bubblor, ju - fast vi sa väl att vi väntar till januari att beställa?

• yrvädret

Nu verkar det som att vi fått tag på schysst catering iallafall. Fick svar från Kungsbacka värdshus. De tar 45 kr för förrätt, 155 kr för huvudrätt (oxfilé) och 35 kr för efterrätt. Per kuvert såklart. Dessutom till kommer 4 serv.pers med timavgift på 200 kr per skalle. Inte så farligt med tanke på andra priser jag sett. Jag ska ta och ringa på fredag och prata med honom. Tänkte åka ut dit och äta någon dag också, för att smaka på maten.

Det är vad jag har gjort i bröllopsväg idag, hittills.

Förresten eironoras mailadress funkade inte, så jag vet fortfarande inte om hon kan sy upp min klänning. *Sucka*... Får gå in och ta mig ett snack med henne istället.

• Lindha

Ring henne Yrvädret, jag fick hennes privata mailadress

• Princessdiamond

försvann ni??

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2