• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Princessdiamond

jodå.. ibland så ;)
    vet inte om jag e ensam om det, men tror inte det..
    märkligt vilken skillnad det blir efter ett tag, framför allt när man bott ihop ett par månader..
    antar att det beror på att man inte måste ta vara på tillfället hela tiden ;)

• Trollvinter

vi har nog också bestämt oss för Ciprian. Han har oslagbart bästa priset för det vi vill ha! Men, vi måste hitta en inomhusfotografering backupplan. Helst vill vi fotas utomhus, men om det skulle vara riktigt skräpväder vore det ju bra att vara inomhus. Någon som har några tips?

• yrvädret

Ciprian tog 3500kr för före, vigsel, mingel och porträtt va? Quirbach tar samma pris för samma grejer. (De kanske är i maskopi )

Så absolut - får man dessa grejer är de mycket förmånliga.

Hur gör Ciprian med negativ, framkallning, digital CD-rom etc? Quirbach tar vanliga foton i svart och/eller färg ca 5-6 rullar. Vi får bilderna framkallade och alla negativen. om vi vill ha tackkort och förstoring får vi göra det själva.

• Lindha

Ciprian fotar digitalt så vi får alla bilderna på DVD. Plus att vi valt 20 förstoringar framkallade.

Trollvinter har ni träffat honom? Vad är det ni vill ha? Vår första back-up plan var att ta bilderna någonstans inne på fars Hatt. Men vi var där med Ciprian i måndags och hittade inget riktigt bra ställe. Så nu är det sista reserv planen. :) Första back-up planen är att ta bilderna inne i kyrkan där vi ska vigas. Andra back-up planen är att ta bilderna inne i Kungälvs kyrka, men risken är att den är upptagen av bröllop.

• Vårbrud -06

Yrvädret.

Hittade den roliga toaletttråden, hahaha vad känsliga en del verkar vara.

Ett ämne för denna tråd kanske? hahaha

• Lindha

Ha ha ja jag hittade den oxå precis. :D

• Lindha

Godnatt tjejer, nu ska jag gå och lägga mig bredvid min febriga lilla prinsessa. Hennes första födelsedag blev inte alls som vi tänkt oss. Stackarn!
    För 1 år sen låg jag där på BB med en liten liten skatt bredvid mig... :D
    God natt!

• Princessdiamond

grattis till ebba :)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2