Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Jag sitter och pluggar. :( Trollvinter är ju sjuk så det blev inget tränande för min del heller. Vill ju ha bra betyg så jag får väl plugga lite ;)
ok då :)
Ehh, Tomas och jag fick lite annat för oss...
Då ska jag ringa eironora. Segt att plugga, Lindha? Var det nu på tisdag du har tenta?
Snacka om att jag är glad att slippa studierna. Känns underbart att ÄNTLIGEN bara kunna vara ledig när det är helg!
Lindha - är den mailadress Princess gav den privata mailadressen? *undrar*
jaha du yrvädret, jaha du! ;)
jag visste inte att man fortfarande gjorde sånt efter fyra år ;):D
Ibland så, princess, ibland så (men bara om han vart riktigt snäll *fniss*
Nu har jag ringt Quirbach, så vi ska träffas och prata fotografering söndagen den 31:e oktober. Nu börjar det rulla på igen- det känns så himla skönt!! Och nästa fredag ska jag till Matton och köpa de papper jag behöver för att kunna börja med inbjudningskorten. Yippie!
Jag har äntligen fått tillbaka orken igen, för att kunna planera bröllopet. De senaste två månaderna har allt legat på is. Har varit slutkörd efter jobbet.
(Ja, j-klar vad produktiv man blir efter lite nupp. Man borde kanske göra det oftare
)
Yrvädret: japp det är den mailadressen du fick av Princess.
Ja nu på tisdag är det prov. Är inte så orolig, men det hade ju suttit bra med ett MVG ;)
Mitt tips är att ta kontakt med Ciprian oxå. Han var verkligen jättetrevlig! Har redan fått vårat kontrakt. Snabbt jobbat! Och OM han mot förmodan skulle vara sjuk eller liknande så fixar han en annan fotograf till samma pris. Så vi behöver inte vara oroliga att stå utan. Känns skönt!