• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #2

Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

Här är vår nya tråd :D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Lindha

Jag vill ju oxå se huset!!!! :)

Men oj Yrvädret du får nog inte komma hit.... Jag verkligen HATAR att städa! Du kommer hitta massa dammrottor och äckliga fläktar hemma hos mig. ;)

• Vårbrud -06

Jag tar nog min egna bil så behövar jag inte anpassa mig så mycket. Bor i Lunden och självklart får ni även åka med mig!

• majbruttan

Hmmm... Yrvädret - om det är så att du har energi kvar efter städningen hemma hos dej kan jag lämna över min nyckel till dej så att du kan gå ett varv hemma hos oss oxå ikväll. Vore så 3vligt att komma hem från festen jag ska på ikväll till en ren lägenhet. Eller ren och ren - skulle mer vilja säga sanerad om du gör att du tipsade om

Nej då, men det var mycket bra tips! Ska jag komma ihåg nästa gång...

Förresten så hade jag oxå tänkt ta bilen nästa måndag. Finns plats i den med

• Vårbrud -06

Lindha

Du kan få komma över sedan när vi flyttat in. Du är så välkommen bort då!

• Lindha

Nej då jag är kvar. Men jag gör massa annat samtidigt :)

• yrvädret

Nu är jag här igen. Håller på att städa nu. Suck, blir så trött - fattar inte hur mycket katterna kan skita ned egentligen. Dessutom kommer ett par kompisar nu ihelgen på besök. Varav den ena är pälsdjursallergiker. Snacka om att jag gnor som en idiot...

Lindha, det är ingen fara Det är ju du som bor där. Vi har inte så himla rent hos oss heller - speciellt inte med allt katthår

Men det jag tog upp är något att tänka på när det gäller flyttstädning - både då man själv flyttar och framförallt då man flyttar in. De som bodde här innan oss hade ju lämnat en del smått och gott.. Jag gick omkring i två veckor och skrubbade bort deras skit. Jag var skitsur och jag kan ju säga att jag hellre ägnat dessa veckor ute i det vackra vädret vi hade då... Men vissa människor har ingen skam i kroppen *skakar på huvudet*

• Princessdiamond

nu e jag också här :)
    godmorgon! :D

• Lindha

Nu har ebba äntligen somnat. Så nu ska jag försöka honna plocka undan lite och göra mig iordning. Sen när Johan kommer hem är det storhandling som gäller. :)

• Princessdiamond

vill få lön nu!!!! vill också storhandla!

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2