Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
måste ju jag komma å försöra lite då..
jag går med på allt (nästan ;)) som inte är för dyrt.. ;)
speciellt som jag ligger efter med pengarna nu och det behövs köpas hem lite julklappar både denna månaden och nästa..
tjoho?? har ni också haft problem?? däför ni inte skrivit??
nu har vi iaf skickat de första inbjudningarna... oooohhhooooo
piff och puff
Jag jobbar just nu. Hinner inte snacka, men jo det är väl dags att börja prata möhippeidéer. Inte alltför dyrt låter väl bra - med tanke på att vi alla sparar till en bröllopsbudget så
Jag funderar på en middag, en fredag kanske? Bättre än lördag, men man får ta ett glas vin Eller vad säger ni??
jo, det är väl en bra idé..
något annat som kostar ungefär lika mkt som en middag är behandlingar på bjurgårdens skola (tror jag den heter) det är elevbehandlingar och är därför billigare.. man kan få massage för runt 200 spänn.. naturligtvis blir det dyrare med tex helkropps och så där.. precis som på alla andra ställen.. annars finns det ännu en skola med elevpraktik där man kan göra smink, manikyr och frissyr ochså tror jag.. även där är det mesta till VÄLDIGT bra priser..
väldigt lugnt här inne idag..
nä, men allvarligt tjejer.. nu är det lite väl lugnt! *uttråkad*
ninni, var e du?? ;)
Hallå!
Nu är jag tillbaka igen! Var på ett fantastiskt trevligt och vackert bröllop i helgen!! De var så fina!! Festen var jättetrevligt och vi har nog fått lite inspiration här och var...
Hur går det för er? Jag var inne hos frisören och bokade provuppsättning idag... det ska bli jätteroligt! Dessutom var jag inne i blomsteraffären och kollade hur sortimentet på blå blommor såg ut just nu. Lite mer idéer har jag fått, men måste vänta ytterligare nån månad innan man vet hur just de blommorna ser ut mitt i vintern.
Så, jag hade en riktigt rundtur i lilla ÄLvängen idag. Anledningen till att jag åkte in i första hand var för att jag hade fått en postavi när jag kom hem!!! Mina två circlets som jag beställt från USA hade kommit De var jättefina båda två, så nu kommer det att bli svårt att bestämma sig...
En fredag till "möhippan" tycker jag låter alldeles utmärkt! Jag har de flesta helger uppbokade redan, så det är nog det bästa... (för min del i alla fall). Lite gott vin (eller annan god dryck) och mat är en bra idé - det finns ju en hel del billiga, trevliga restauranger runt om i stan. Min senaste favorit är La sombrita. Där kan man beställa in en massa tapas och äta tills man storknar utan att det kostar allt för mycket! Dessutom har de goa margeritas
jaaaaaa!! min klänning har åkt från frankfurt!!!
den kommer alltså va i sverige inom ett par timmar!! ojojoj!!
Spännande princess!!!!! Håller tummarna för att allt ska vara perfekt!