Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
det är ingen bra bild alls på MS hemsida. Men jag har sett andra äkta bilder + bilder på kopior som är mkt bättre.
Har du provat den i nån butik, eller chansar du?
har provae en som är nästa identisk (enl. butiksinnehavaren på Tony's)och det kunde inte kännts mer rätt Vill dock inte ha korsettsnörningen i ryggen utan bara en dragkedja (med knappar tror jag)
hur är ryggen på din klänning, lindha?
Det är en vanlig dragkedja, utan knappar. Det är lite pärlor längst upp både på bröstet och på ryggen. Baktill är den helt slät och det är inget släp. Så den är väldigt enkel, bara lite genomskinliga pärlor upptill och sen dom här vecken på framsidan.
Hej på er!
Jo maggie sottero-klänningar är underbara. Det är ju inte konstigt att de är populära om man säger så. Jag kommer nog låta sy upp min maggie hos eironora. Ja vill ha en kombination av MS Lilly och Lillian + en personlig känsla över den.
Vårbrud
Hoppas mötet gick bra! Oftast tror man att det är värre att stå och prata inför folk än vad det egentligen är...
tjooohooo, det e fredag!! jag får äta godis!! :D
och ännu en gång var det inte så där gott som jag drömt om hela veckan.. :(
gott e det ju, men jaja..
Hej igen...
Har överlevt!! Det gick faktiskt över förväntan. Synd att jag stressar upp mig något så vansinigt... fick tom beröm...
Den kläningen som jag fastnade för var tvådelad(fast den satt ihop) ivoryfärjad, lagom med glittermönster på överdelen. Långt släp, ca 1,5meter med klädda knappar hela vägen ner. Såg väldigt drottninglik ut... kostade 5500 vilket var bra pris för en sådan pampig klänning
det låter fint! :)