Göteborg (med omnejd) 2006 #2
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)
Här är vår nya tråd :D
Måste bara berätta en sak.... Nu när jag och Moa kom hem från hundkursen så möts vi av ett nystädat hus. Johan och Ebba har städat hela förmiddagen. Vilken underbar sambo jag har! :)
JA! Jag tror inte att jag får med mig Viktor... men åker hemskt gärna dit! Hoppas ju kunna hitta lite ljus, marshaller och sånt där!
...jag undrar hur mycket Ebba hjälpte till med städningen Just nu städar jag mest själv här hemma... Hoppas att jag snart får lite hjälp!
vad fin din hemsida har blivit Princess! Och visst är det roligt att ha en gästbok!
tack trollvinter :)
Tjoho, nu har jag äntligen börjat testa lite med inbjudningskorten. Jag tar med mig dessa imorgon så kan jag få lite feedback!
Ikväll ska vi gå och träffa Eva Quirbach, fotografen. Hoppas att hon är lika trevlig som hon lät i telefonen. Nu måste jag jobba, har endel att läsa in till imorgon.
Jag vill också till Ullared....
Yrvädret, hur blev det, ska jag köpa grovt bröd till dig? Eller tar du med dig egen nyttig mat? ;)
Just det ja, inbjudningskortsprov va det... :)
Du kan köpa lite grovt bröd, det vore toppen. Jag tar med mig lite tonfiskröra också, men det kan vara gott med något bröd till.
vill också fika! :(
städat hela dagen.... nu vill jag bara flytta så att det är över snart. Såg Zorro igår på bio, den var sådär. Känns skönt att komma från vår röriga lägenhet. Ikväll skall vi på Halta Lottas och äta middag. Tvättade för sista gången i tvättstugan... känns underligt.
Yrvädret. Kommer du till mitt jobb mellan 16.45-17.00 imorgon då så att vi åker tillsammans? Hmm kollar min mail, ifall du skrivit...
Yrvädret
Har mailat dig så att du har mitt nummer mm. Kollar inte av min hotmailadress så ofta men vågar inte lämna ut den riktiga här för då börjar man väl få spam på den. =)
Japp, jag har skrivit ett mail till dig, vårbrud. Jag kommer ju in till centralen vid 16.30, hoppar på en spårvagn som tar mig till Telia.