• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Hej baberiba

Såg ni att jag hade räknat grönisar??

• Annica_B

Tjohooo! Nu firar vi. Freeeeeedag! Skål på er tjejor! hellokitty, ska vi bli -fulla som hämnd?

• Hej baberiba

drea

Vad snygg du är?...:D nytt läppstift?..:D

• Hej baberiba

Shkåååååål.....................hick..

• Hej baberiba

Jaha så var det kitty och Annica igen...vad ni är bundisar då....:( jaha då får väl det vra jag och drea då....och vi har kuligare ihop än ni....:D

• Annica_B

Cher (haha! nytt smeknamn!) du är JÄTTEDUKTIG som räknat grönisar o ski*tgubbar. Men du är så obotligt snuskig! Fyyyy.... lite gum-sjuk, kanske?

drea, SKÅÅÅÅL!!!

• hellokitty

Annica,
    Du har iofs inte hört historien om när jag var ute och kom hem 06.00 ( ! ) ganska plakat, mumlade något om att min sambo hade legat hemma med någon negress, gått in på toa och kräkts och sedan lagt mig och somnat. Detta med negressen har jag dock inget minne av! Fattar inte vad jag fick det ifrån!

Jo, nu vet jag!!! Han måste ha hört fel, min sambo. Jag träffade på hans kompis ute som har haft ihop det med en mörk tjej som är -trevlig. Jag visste inte om dom två hade gått hem tillsammans. Det måste ha varit det jag muttrade om....

Ja ja, så fel det kan bli när man druckit för mycket....

• Annica_B

Vi är ju ALLA vänner! Håll handen nu o sjung med..... "we shall overcooooooome!"

• hellokitty

Gud vad konstigt det blev. Hur tolkar man -trevlig?

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2