• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • hellokitty

Annica sover i pyjamas sjungandes och karln ligger bredvid i kostym!

Vilken syn!

• Annica_B

Jaaaaaaa!!!! Fan vad kul!!!! Du vet?! Hihihi... Sådär -pampig fanfar.... Han tassar in medan jag sover och ska bara kolla så filmen blev ok. Du kan ju tänka dig hur paff han måste blivit när jag med hög röst börjar trumpeta med.... Han skrattade så han höll på att trilla ihop på golvet.

• hellokitty

Ha ha ha ha ha

Några såna konstigheter har jag aldrig gjort. Har dock sovit tillsammans med min bror en gång då han helt plötsligt hade upp båda armarna raka framför sig och började spela luft-piano!
    Det var också en rolig syn kan jag säga!

• hellokitty

Annica,

Vet du varför kvinnor fick ben?

• Annica_B

Hahahahahaha!!!!

Fan vad fult...

En annan gång låg husbandet och läste i sängen (jag sov, som alltid...) och när han vände sig för att lägga ifrån sig boken och släcka reser jag mig skitfort på armarna (ligger på mage) och stirrar på honom med skräckslagen blick och säger "Åh SHIT!!!! Wo-woooouw!!! (Typ oh-ooouw fast med w-ljud också) Sen lägger jag mig lugnt igen.

*koko*

• Annica_B

Vart har de andra brudarna tagit vägen? Nån annan tråd som har OLW-chips, eller???

• hellokitty

Iiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhh! Skrattar så jag gråter!
    Du är verkligen koko!

Kvinnor fick ben för att dom inte skulle lämna snigelspår efter sig.

Jag tänkte mest på hur din karls kostym ser ut efter en natt om du ligger naken bredvid och j u c k a r...

• hellokitty

Verkar som om Cher tog skumpan och drog....

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2