• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Hej baberiba

Annica

Det e´ju fredag.....då får man vara lite het på gröten.....:D du och Kitty är bara avisar för att min karl och jag är gosiga av oss.....:D:D:D ni har bara fulla karlar.....D:D:D:D:D

I believe in love...lalalallaaaa jag är cher.....:D

• hellokitty

...ja cher, lite avis är jag faktiskt.. ville också ha en krambjörn.....som jag kan pilla på..

• Annica_B

kitty
    Hahahahaha!!! Så det kan bli.... Jag gör mest sjuka saker i sömnen.

En gång satte jag mig upp i sängen när husbandet kom in o skulle lägga sig och frågade honom "men varför har du inte kostymen???"

Han brukar hålla hela diskussioner med mig när jag somnat på soffan (Vilket händer typ jämt). Hahaha! Han frågar en massa dumma saker och jag svarar. Sen brukar jag vakna helt av att han skrattar så han håller på att dö.... *flina*

• drea

Jag jobbar lite nu, så ledsen om jag inte är så närvarande på festen, men hörrni, ta lite mer dricka så länge!

• hellokitty

Svara i sömnen brukar jag också göra!

Gillar du att göra det med kostymen på...?

• Annica_B

*ASG* Häromkvällen hade jag (som vanligt) somnat på soffan och Johan kom in och skulle testa en film som han precis bränt ut... när den där melodin började som alltid är i början av filmer, ni vet, när de där stora guldbokstäverna kommer...vet inte om det är Century Fox-filmerna eller vilket bolag... men den där trumpetfanfaren iallafall "Du-dududuuuuu-dududududu-du-dududuuuuuu..." Hahaha, går ju inte att sjunga genom datorn... Hursomhelst. Jag sov. När film-låten började (ljudet var rätt högt på tv:n) så började jag sjunga med! hur piggt och vaket som helst fast jag var superförvirrad!

Herregud....ibland undrar man om det står rätt till...

• Annica_B

Absolut, kitty. Man sprättar bara upp brallan i grenen....

• Annica_B

Cher
    Ja jag är avis... Men jag vill bara gosa om björnen har kostym på.

• hellokitty

Annica,
    *ASG*

jag vet vilken låt du menar! Måste vara ett äventyr att sova med dig!

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2