• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Dallandra

Undrar hur det har gått för Markolio och Lilian, någon som vet??!!! :D :D :D

• ica i rutan

Dallandra:
    Ingen bröllopsannons än, vad jag vet. Jag spanar varje dag! :D:D:D:D:D

• ica i rutan

Hörni oupsare.... Nu får vi ta och rycka upp oss!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Imorgon är det FREEEEEEEEEEEEDAG och då är det jag som öppnar skumpan!!!!!!! *smygsippar lite i korken*

• Dallandra

Men vad har hänt!!!??? Har alla fullt upp med hunkarna??!!??!! Vad hände med fredagspratyt??!!!

Själv joppar jag ju så jag kan inte hänga här på dagarna...

ica
    Det senaste jag hörde var att de levde rövare i hotellsviten och att de sneglade på förlovningsringar :D :D :D

• Ålin

Får man va med här 240 sidor efter alla andra?

• drea

Här vare dött!
    Själv har jag legat hemma i vinterkräksjukan ett tag nu, och ska ta mig tillbaka till jobbet i morrn är det tänkt!

Hur mår Cheers?... och ni andra??

• hellokitty

Hej hallå!

Ja, här var det verkligen dött må jag säga....
    Hej

Här är det bara bra!! Fint det är ute nu, eller hur?

Vi börjar komma på andra tankar och funderar på att ta ett hastigt och lustigt bröllop i början av sommaren!
    Undrar hur det ska gå.......

• drea

Hellokitty!
    Oj vad kul! Har du äntligen lyckats övertala honom?

• hellokitty

Nja... vi har pratat tidigare om att gifta oss 2007 men igår i sängen så kläckte han ur sig förslaget om 2006.... Vi får se... Bara lösa funderingar.....

Men kul att han tog upp det tycker jag...

Hur mår du?

• drea

Sorry, jag har varit och ätit lunch...

Jo, jag mår ok. Inte superbra men jag överlever. Jag orkar inte stå så länge så jag sitter när jag ska hålla i lektionerna...

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2