• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • hellokitty

Det gör väl inget om du sitter på lektionerna....?

Är det av någon speciell orsak? Problem med ryggen?

• Dallandra

Hallååå!!??? Är det någon där??!! eller har ni gått i ide allihopa?! :D :D :D :D

• hellokitty

Vi jobbar!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoppas ni mår bra allihop!

• Gerda

Ho hoooooooooooooo!!!

:):):)

Jag har haft fullt upp med flytt, i helgen drog alla våra saker till Oslo!

Så nu är det bara jag, katterna och körkortet kvar. ;)

I skrivande stund sitter jag i min tomma lägenhet... fast den är ju full med skräp som jag inte orkar ta tag i.

Övr. tid sover jag hos svärmor o samba , lite speciellt är det väl... men de tar bra hand om mig o så finns alltid en skål med fint godis att nalla av ;)

:D:D:D:D:D

• Dallandra

Tjoho!!

Här är det mest jobb också...

Men snart är det nog dags att ta hit hunkarna igen :D :D :D :D :D :D :D

• hellokitty

Vi inser ju nu hur mycket Cheers har betytt för denna tråden! Utan henne så existerar den ju inte ens!

Ok, tjejer... Vad säger Ni om denna klänningen? View A

www.sewbridal.com/Patterns/4714/4714.html

...och sedan tänker Ni er en liten kulmage under...

• Gerda

Kitty - klänningen är bedååååårande! :D

Särskilt med en liten kula under..... är den tänkt till mig?!?! ;) *önsketänkande*

IMORGON så ska jag med en kompis och hjälpa henne med sin förlovningsring. De har hittat en och affären har beställt en i hennes storlek så att hon får prova. Men hon ville ha min hjälp (stolt:D:D:D)att kolla i två andra butiker och jämföra stenen och priserna!

Inte för att jag är en diamantolog... men hi hi... säger inte nej att få titta o rentav prova 0,5ct stenar inte! ;););)

• hellokitty

Gerda, Nä...den var tänkt till min kulmage!

åh så roligt att prova ring!!

Min karl blev putt på mig igår då jag ringde honom på mobilen.. Han sa bara "Fan, jag är lite stressad.. Jag skulle precis ringa...."

Jag förstod det då som att han skulle precis ringa MIG och undrade lite vad han menade... Vi pratade ju redan i telefon....
    "Amen, skit i det du!" , sa han surt och la på luren.. Lilla jag blev lite ledsen i ögat...

När jag sedan kom hem så frågade han varför jag ALLTID ska vara så himla nyfiken.... Han skulle ringa någon om en förlovningsring eller nåt och sa att det kommer ju aldrig gå att överraska dig med något så nyfiken som du är!

Så jag lovade dyrt och heligt att aldrig mer fråga något.....

• Gerda

:D:D:D:D

Män och kvinnor! *suck

:D:D:D:D:D

TUR att det var om ringen han skulle ringa om och inte om annat "oväsentligt". Då får han G av mig iaf! :D:D:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2