• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Hej baberiba

Kitty

Vi jagade mus i köket för två veckor sedan.....en smart mus var det men nu har vi tagit den...:D:D:D

• Gerda

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej CHEERS!!!

F.Ö. så bor jag hos svärisarna nu och kan bara surfa snabbisar på jobb och gamla lägenheten när jag är hos katterna. :) Men då ska det gosas, lekas och aktiveras, matas... allt för att döva skuldkänslorna att de bor "själva" fram till årsskiftet!

• Hej baberiba

Gerda

Grattis till körkortet !!

Kan inte katterna bo med dig då? ska de flytta med till Oslo?

Lilan är tillbaka i Sthlmn igen såg henne i helgen på TV på nobelfesten....Hon såg lite trött och sliten ut...:D:D:D

• hellokitty

ChirreBirre!

Välkommen tebax!!
    Hur är det med handen? Det var nog en av våra möss som du hittade då! Jag sa nämligen till dom att dom skulle fara åt Småland!!

Vadå, gerda? Har du lämnat kissemissarna själva i lägenheten? Hur klarar du dig?

• Hej baberiba

kitty

fått mail av mig idag te joppet?

Grrr :[ kitty ajjabajja att skicka musarna till oss...:D:D:D

snygga klänningar !! gillar den till höger. Vad är det för märke och vad kostar dem?

• Hej baberiba

kitty

Handen mår bättre men det är svårt att skriva på datorn.....

har nu beställt en ny mobiltel. för 1 spänn!! abonnemang under 12månader för 129:-/mån. Ett superläcker Samsung z140. Längtar tills jag får den....;)

• hellokitty

cheers,

jo, fått mail men tänkte att du säkert tittar in här!

Jag som vill ha klänningen till vänster... Attans också...
    Det är mönster till klänningar som man själv får sy upp. McCalls.... ska kolla deras mönster på NK efter jul tänkte jag....

Dom lär kosta skjortan att sy upp!

Roligt med ny mobbe! Jag lämnade in min SonyEricsson på lagning i September! måste nog ringa och höra om den kanske är klar nu efter 3 månader.... Dålig stil av dom att inte ringa isåfall, tycker jag....
    Dessutom gav dom mig en lånetelefon som inte fungerade!!

hmm....jag tycker 129:- i månaden låter lite mycket för abonnemang..... FÅr du ringa helt gratis då, eller?

Jag har Telias 59.. 59:- i månaden plus 59 öre /minut..

• Gerda

Hi hi, Cheers - inte körkortet - bara halkan! ;) Jag är körkorts-omöjlig :D

Självklart ska katterna med till Oslo :D men under tiden jag bor hos svärmor så bor de i gamla lägenheten. :) Brorsan är iofs här så helt ensamma är dem inte, men jag saknar dem o har skuldkänslorna.

• Hej baberiba

Kitty

Jag betalar 29:-/mån för abonnemanget och hundringen är för telefonen/mån i 12mån. För den kostade bara 1:-. Sen efter ett år så betalar jag 29:-/mån. Det kostar att ringa kvällar o helger 29öre/min...

Jag vill maila med dig oxå...så svara nu på mailet...:D vill vara mer personlig med dig...:D:D:D:D

• hellokitty

ooooohhhhhhhh..... Vill du bli lite personlig........ :-P
    *blink blink*

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2