• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • ica i rutan
    Rapporterar in!

Cheers, jag fick inte tag på dig igår kväll... Fastnade du i spagaten, eller?
  • hellokitty

Hej och

är här!!

Ledsen att jag inte kom med hellakoptern igår.... Min plastis ahde sin flickvän hemma så jag var tvungen att se hur hon var och om hon var godkänd...
    Hon var såååååååå söt och satt och pillade på honom hela tiden.... Inga snuskiga tankar nu, tjejer.... Hon pillade honom i håret och klappade honom på kinden... Dom är 9 år...

• Hej baberiba

ica

Jag väntade på att du skulle höra av dig...men när jag kom hem så såg jag att min mobil var avstängd....:( shit tänkte jag.....och inte nog med det då satt husbandet vid datorn och surfade runt....:( så inget gick som jag ville igår...sorry....:(

• Hej baberiba

hellokitty

Vad gulliga de är de små liven....:D godkände du henne....:D

• hellokitty

Ja, självklart! Hon satt och skvallrade om allt bus han höll på med i skolan! Kom bl. a. fram att han skolkade från gympan förra veckan. Vi sa att vi gärna vill träffa henne en gång i veckan så hon får uppdatera oss!

Hur gick det förresten för Dig på mötet med tanten? Hade ni städat för mycket?

• Hej baberiba

hellokitty

Vilken bra tjej som håller koll på plastis....:D bra att hon kan skvallra....:D hon vet vilka knappar hon ska trycka på så att ni ska gilla henne...:D

Jag mailar dig ang. tanten i lördags...:D vill inte prata om detaljer här....

• ica i rutan

Hallå !

Åååh, vad söööööööta! Nio år och redan pojk/flickvänner... Gulligt!

Cheers:
    Äh, fanken.... det var ju otur! Jaja...testa ikväll igen då kanske?

• Hej baberiba

ica

Vaddå kanske?.....:( vill du inte?..:D:D:D *asg*

• hellokitty

Åhh... jag visste inte att det var IMS och FSK dagen idag!

Vilken tur att Du påminde mig om det Cheers!

• Hej baberiba

Kitty

Hur var det på S/M festen då??:D:D:D:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2