• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • hellokitty

Jo, man tar väl av sig sk*iiiiiten sen!

Vad snigelaktiga ni var med inläggen idag, brudar!

• hellokitty

klappetiklappetiklapp. steppelisteppsteppstepp.
    snurrsnurrsnurr.
    klappetisteppelisnurr!

tadaa!

• hellokitty

har ni ätit Mackedonkens couscous-sallad?
    go'!

• hellokitty

Jag tror blev rädd för mig och mina S/M historier!

• Hej baberiba

Oj vad du kan kitty....:D:D:D:D duktig du är...:D

jag är inte seg jag tittar in här hela tiden men det är ju ingen som skriver ngt och det är ju inte kul att prata med sig själv....har gjort det några ggr nu...:D inget kul...:( så då fortsätter jag att joppa men jag tittar in här typ vart 5:e minut.......:D men är det ingen här så joppar jag....:D

• Hej baberiba

ica är och fikar.....gottegrisen...:D

• hellokitty

Vi vet redan att Du är lite koko Cheers så det är ingen fara, prata på med dig själv!

Du var lite för gammal för Ica i rutan va, cheers?
    Jag kommer ihåg det programmet och tyckte hon var läskig! Fick rysningar i hela kroppen av henne!

• hellokitty

är ALLA och fikar nu?

• ica i rutan

kitty
    *ASG* Jag tyckte också Ica i rutan var skitläbbig... Och så pratade hon konstigt... :D:D:D:D

Jag har inte fått några S/M-historier, så jag kan inte vara rädd... Men du kan väl ta o skicka iväg den..?

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2