• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Hej baberiba

hellokitty

Du ska ju maila mig oxå....för jag mailade du dig innan så jag vill dessutom veta med hur det var på festen så tar det oxå då när du mailar mig......

• Hej baberiba

Hunden har inte rymt jag kanske :[-et....:D:D:D:D:D

• ica i rutan

Hehe... Kitty, jag har hittat Cheers på toa...hon hade en bröllopstidning med sig, så där kunde hon blivit sittandes läääänge...
    :D:D:D:D:D

Ja, maila mig! Ta gärna jobbmailen...idag. *s* Jag kan skicka från den så vet du vilken det är.

*virrar och stimmar*

/

• hellokitty

Där lurade jag er!
    Nä men skämt åsido så funkar inte meijlen riktigt nu...... återkommer med mail när det funkar. Fattar dessutom inte hur jag har kunnat glömma mitt lösenord till spray-mailen!!
    Snacka om minne-guldfisk.....

• Hej baberiba

ica

:D:D:D:D:D:D:D:D

Kitty

Maila oss när mailen funkar....du är skyldig mig ett mail + att du ska berätta om festen...:D

Förresten lösenordet är nog lack och läder...:D:D:D

• hellokitty

Förresten! Min bror ska gifta sig i Sverige nästa år!! *överlyllig*

Trodde jag skulle få åka en sväng till Asien nästa år och gå på bröllop men nu har dom bestämt sig för Ljungs Kyrka i Ljungskile verkar det som....

• Hej baberiba

Mmmmmarabou......mmmmmmmm.....så gott...:D

• hellokitty

Jopp, jag mailar senare.....
    Men nu får ni stå ut med mig här på BT!

Jag som håller på att planera mitt framtida bröllop.. Hjälp mig...
    Om jag skulle vilja ha en liten slöja som är rund, går över hela huvudet, hoppas ni förstår vad jag menar..... och sedan lägga på en liten krans med vita små blommor av något slag, vad tusan ska man då ha för frisyr under? Man kan ju inte ha något lockigt, stort uppsatt för då sitter ju inte slöjan+kransen bra ovanpå......

Ska man ha halvt uppsatt eller helt nersläppt, eller?

• Hej baberiba

Kitty

Du får följa med oss till Kina när vi hämtar bebisen....:D det blir nog nästa år.....:D

Oj det var inte lätt med din frisyr kan du inte fråga din frissa? jag hade nog haft nedsläppt hår men iofs så vill man oxå ha en snygg uppsatt frisyr.....ska du ha slöjan hela kvällen eller ska du ta av den? då om du tar av den så är det läckert med en uppsatt frisyr....

• ica i rutan

Du kan ha lockigt och sen bara fästa upp överhåret lite...? Det "tar ingen plats" under slöjan men är ändå friserat, liksom.

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2