• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Annica_B

Men lilla gumman...vi är JÄTTEINTRESSERADE av dina bröst! Var inte ledsen.

• hellokitty

Ååååhhhh! Grattis Cheers! Förstår att du är Happy!

Hoppas allt går bra.

såg inga inlägg om dina tuttar på sid. 2. har du dragit på dig en varning för att du skrev om dina fantastiska tuttar, eller?

• Annica_B

Åh vad spännande....jag ska hålla tummarna stenhårt!!!!

• Hej baberiba

Ja gskrev om tuttarna nyss....:D och min presentation är på sid2 ja kanske sid3 nu....:D jag skrev en massa innan lunch....:D

• drea

Dina tuttar är jättesnygga cheerful!

• Hej baberiba

Tack Tack Tack !!

Jag e´så glad....:D:D:D:D trallalaaa partyhattar på idag ska det firas att adoptionsprocessen har börjat...:D:D:D

Bäst att festa lite lagom...:D sp man representativ imorgon...:D

Ska hem och städa sen....snacka om att jag kommer att få städmani....fast tjejen i tel. sa att jag inte skulle städa och piffa till det för mkt för hon vill liksom se vårt dagliga hem......så det innebär väl dör vår del att det ska finnas dammråttor i hörnen....:D:D:D:D hhahaha

Kanske kan få lite musbajs av kitty...:D

• Annica_B

Cheerful
    Om du vill kan jag kommentera din ålder. Du är vår visa gumma! Vaddå, du ville ju att vi skulle kommentera det du skrivit...? *hihi*

• Annica_B

Ska bara greja lite....kommer snart.

• Hej baberiba

Annica

Jaha så du var tvungen att dra upp det värsta.....min ålder!!!.....:D:D:D tack!:D

Drea

Javisst är de snygga? :D:D:D:D

• hellokitty

Okej okej.. Jag tycker vi ger priset för mest fantastiska tuttar till...
    stepp-stepp-steppisteppistepp! Tadaa!!

CHEERFUL! Grattis!

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2