• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Hej baberiba

Tycker det e lite jobbigt att jag e 37 och har ingen bebbs....:( jag blir en gammal mamma....:( det gör mig deppig......men jag har iallafall en ung man....:D:D 31 bast....:D:D men har man problems med magen så har man inget man kan göra ngt åt........

Jag ser ut som 28 så det e skönt....:D många blir chockade när de hör min ålder för det hade de aldrig gissat....:D

• Hej baberiba

Hellokitty

Har du oxå sett mina boobs....:D tack för utmärkelsen den här dagen blir bara bättre och bättre först adoptionstjejen och sen utmärkelse för tuttarna och sen har jag bra försäljn. idag 50000:- papp !! yeahhh...:D

• Hej baberiba

Undrar vad Annica gör....:D vad tror ni? ska jag scanna och kolla eller?

• hellokitty

Cheers, När man ser bilderna från bröllopet kan man aldrig gissa att du är 37!

Min mamma var 43 när hon fick mig och min karl kommer vara typ 48 när vi får barn så tycker nog inte du är speciellt gammal!

• hellokitty

Klart jag har sett dina tuttar Cheers, Jag har scannat in dom på earthgoogle. Såg dig i fönstret när du struttade om kring igår kväll och dansade samtidigt som du tittade på floorfiller!

• Hej baberiba

hellokitty

Tack !! nä jag ser inte alls ut som 37 ! dina ord värmer......tack !!

tjing tjing BINGO !! :D

• hellokitty

Hörrni tjejer,

skriver ni någonsin i någon av dom andra trådarna?

• Hej baberiba

Ibland skriver jag för jag är gammal och en vis gumma....:D

• hellokitty

Det är bra att Du hjälper som rådlösa, Cheers!

Drea, vet du att jag kollat på lägenhet i Trångsund en gång för mååååånga år sedan! Tänk om jag hade bott där, då kanske vi skulle ha lekt tillsammans ibland...

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2