Lund-Malmöbor? Bröllop 2006
Hur många är vi egentligen?
Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips
Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge
Ni då?
Hur många är vi egentligen?
Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips
Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge
Ni då?
nej, vad trist! Vi måste träffas tycker jag
Säg nåt datum som passar er, för mig funkar det mesta...
Jag får återkomma med dag när jag fått mitt schema!!
Nu skriver jag upp lite datum som jag kan:
Tis 29/11 efter kl 17.30
Sön 4 dec efter kl 10.00
Mån 5 dec efter kl 17.30
Tis 6 dec efter kl 17.30
Hur har ni andra det?
Karin69a: Vi gifter oss samma dag! Vilken kyrka och lokal har ni bokat?
Mbrud:
Vi har bokat slottskyrkan på Trollenäs (Näs kyrka) som är liten och fin från 1100-talet...döpte vår dotter där i somras. Festen blir på en krog i Billeberga som heter Farbror Elofs skafferi, ett väldigt annorlunda ställe med go stämning. Vi blir inte fler än max 25 st så det passar bra. Själv då?
Ja hjartat73, det är fast pris på 700:- för håruppsättningen på Hårkällaren. Bättre sent än aldrig... har inte varit inne på BT på några dagar...
Ingen fara lillabunny....*ler*.
Ska nog gå dit och kolla. Var ska du göra din make-up?
hjartat 73: Jag har tänkt att gå på en "vanlig" make up-kurs på Make up store etc och sedan klara av sminkningen själv. Du då?
Vet faktiskt inte....
Brukar du normalt gå och klippa dig på Hårkällaren också?
Jag har klippt mig där sedan jag var liten. Men de senaste åren har jag klippt mig lite varstans i stan (och i andra städer med faktiskt). Fick höra att hon var så billig med håruppsättningen, så nu när jag har håret på utväxt klipper jag mig dä igen...