Lund-Malmöbor? Bröllop 2006
Hur många är vi egentligen?
Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips
Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge
Ni då?
Hur många är vi egentligen?
Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips
Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge
Ni då?
Så nu har jag bokat lokalen ..ni som är nyfikna!!!
Det är aulan på Öresundsgården.
Vad kul! Då blir det fest iallafall..skönt!
hjartat73: Ja det känns bra att ha det bokat..kan man slappna av lite.
Nu ska jag snart iväg och jobba...
Jag har gett förslag på dagar jag kan...hur är det med er andra?
"Tis 29/11 efter kl 17.30
Sön 4 dec efter kl 10.00
Mån 5 dec efter kl 17.30
Tis 6 dec efter kl 17.30"
Jag kan alla datum förutom sön 4/12. Hade varit kul att ses!
Hur går det för er tjejer förresten? Något nytt som har hänt? Kul Puh76 med lokalen, kul också att det blev fest till slut :) Har inte hört talas om stället, vad är det för något?
Glömde skriva, för mig går det trööööögt... allt står liksom stilla. Ska snart försöka ta tag i ringar, frisör och börja tänka på inbjudningarna. Vet inte när man ska skicka ut dem heller, det är kanske bra att vara lite tidig när man gifter sig mitt i sommaren?
Ja det gäller nog att man är ute i god tid om man vill att alla ska komma *ler*. Jag har beställt tid till frisören men vet inte om jag ska byta...har ju hört bättre priser här.
Nu är det mycket som har hänt! Igår var jag och fick uppnålat klänningen...och jag tror att den kan bli riktigt bra (har ju varit så tveksam hela tiden)..har bokat och betalat resan och igår kväll gjorde vi färdigt bordsplaceringen och alla namnlapparna med servetter..pust...känns verkligen skönt fast än lite kvar finns det ju. Har även lyckats boka frisör med smink och på torsdag har vi möte med prästen..helt otroligt vad det går bra nu på slutet ;)
Fick först lite panik SimbaBimba när jag såg hur långt du hade kommit, men sedan såg jag att du gifter dig i januari. Det ju riktigt snart! :) Först ut i den här tråden. Det ska bli kul att höra dig berätta om din dag sen.
Inga andra som vill träffas för en fika?
Jag kan fika: Tis 29/11 efter kl 17.30
Tis: 6 dec efter kl 17.30!