• jespers darling

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006

Hur många är vi egentligen?

Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips

Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge

Ni då?

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006
  • lillabunny

Har lite svårt att hinna med fika i år (åker snart på semester), får hänga på en annan gång...

• hjartat73

Då är vi tre som kan den 29/11 och den 6/12 efter kl 17.30....
    Vi är väldigt många på listan så det borde vara fler som kan?

Kramar

• SimbaBimba

hej Emma, nej du behöver verkligen inte få panik...men jag har panik! hehee det är ju skit nära nu ;)hmmm kanske jag borde träffa upp er på en fika? skall kolla min almanacka..

• jespers darling

Hej alla tjejer!

Nu har jag precis kommit hem efter en 2-dagars kurs i Stockholm.

Jag hänger gärna med på fika

29/11 och 6/12 passar båda utmärkt för mig.

• ~emma~

hi hi :) Hoppas att du hittar någon lucka i kalendern, så får du lite peppning också! Det vore kul om vi kunde bli så många som möjligt!

• ~emma~

Oj hej jespers darling! Såg inte ditt inlägg innan jag skickade iväg det förra. Vad kul att du också hänger med! Då är vi fyra än så länge:

hjartat73
    Puh76
    ~emma~
    jespers darling

fler?

• jespers darling

hej ~emma~
    hoppas du kan komma med denna gången på fikan

• ~emma~

Ja nu FÅR inget komma ivägen!

• Penny28

Hej alla brudar!
    Har verkligen fått panik. Min tärna har då gått och blivit gravid... Barnets nedkomst är då planerad till den 26 juni, och vi gifter oss den 1 juli... Hon kunde väl planerat lite bättre!! Skämt och sido, men det ger mig lite huvudvärk. Barnet kan ju komma närsomhelst och jag vill ju inte stå där samma dag och vara utan. Har faktiskt tänkt att be någon annan, det är ju trots allt en del att göra för tärnan och hon lär ju inte ha tid eller ork. Typiskt...

• ~emma~

Men, vilken "otur", och lycka på samma gång! Du gör nog rätt i att välja någon annan, hon kommer troligen inte alls ha ditt bröllop i tankarna om hennes bebis precis har kommit. Risken är att det bara blir jobbigt för er båda. Men hon kanske kan vara med och hjälpa till och planera före bröllopet? Om det är så ni hade tänkt det, förstås. Har du någon annan tärna du kan tänka dig?

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006